Jump to content

Kogelvrij vest ?


GreyFox-Smurf

Recommended Posts

GTA IV is al een tijd geleden uitgekomen maar wat me ook is opgevallen is dat je een kogelvrij vest niet kan zien als je die aanhebt , terwijl hier overall op t forum staat dat je die wel ziet onder t lopen ?

Alvast Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

das blijkbaar nog een niet waargemaakte belofte

belofte van de MAKERS zelf? of geruchten door gamers.... zoek het verschil.

En dan nog. who gives a damn of je het nu ziet of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel rond de radar zien hoeveel 'Bescherming' je nog hebt van het vest. Maar je kunt niet zien dat je zelf je vest aan hebt. Nico heeft gewoon z'n kleren aan je kunt dan niet zien dat hij een kogelvrij vest aan heeft. ;) GTA IV draait op realiteit maar sommige dingen dat maakt Rockstar er echt niet in. ;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's :puh:

volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo :puh:

sorry hoor maar een kogel vrij vesr is bedoeld voor soort van GEHEIME bescherming daarom dragen ze het ook onder de kleren en niet boven dan is het geen geheim meer dombo:P

Link to comment
Delen op andere websites

een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's :puh:

volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo :puh:

sorry hoor maar een kogel vrij vesr is bedoeld voor soort van GEHEIME bescherming daarom dragen ze het ook onder de kleren en niet boven dan is het geen geheim meer dombo:P

maar ik bedoelde dat hier overall op t forum werd gezegd dat je je kevelaer wel zag dombo"s

Link to comment
Delen op andere websites

een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's :puh:

volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo :puh:

sorry hoor maar een kogel vrij vesr is bedoeld voor soort van GEHEIME bescherming daarom dragen ze het ook onder de kleren en niet boven dan is het geen geheim meer dombo:P

maar ik bedoelde dat hier overall op t forum werd gezegd dat je je kevelaer wel zag dombo"s

wat is een kevelaer?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt Kevlar neem ik aan

Volgens mij draagt Niko wel kevlar, want als je kleren gaat passen bij Perseus bijv. zie je wel dat ie een (klein) buikje heeft terwijl ie helemaal niet dik is ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

das blijkbaar nog een niet waargemaakte belofte

belofte van de MAKERS zelf? of geruchten door gamers.... zoek het verschil.

En dan nog. who gives a damn of je het nu ziet of niet.

het heeft volgens mij in wat interviews en previews gestaan, en de enige echte dan houser was daarbij, dus een belofte van de makers

Link to comment
Delen op andere websites

das blijkbaar nog een niet waargemaakte belofte

belofte van de MAKERS zelf? of geruchten door gamers.... zoek het verschil.

En dan nog. who gives a damn of je het nu ziet of niet.

het heeft volgens mij in wat interviews en previews gestaan, en de enige echte dan houser was daarbij, dus een belofte van de makers

Daniel, kweenie hoor, maar als je zegt het heeft VOLGENS MIJ.... dan is het niet echt een belofte van de makers als het niet echt klopt...

Niko met een kogelvrij vest lijkt me toch al heel lelijk....

maar meestal met een kogelvrij vest, draag je die onder je kleding, zodat de politie het niet weet, anders gaan ze natuurlijk daar niet mikken...

dus het is gewoon realistisch dat je het niet kan zien... als er kleren waren waar je de buik kon zien, oke, maar die is er niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...