J to the E R O E N Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Hé, Hoe kan ik een zoeklicht plaatsen op een helikopter? Want ik heb een SWAT RAINDACE maar die zou ik toch graag met een lichtie hebben die ik 's nachts aan kan doen. Weet iemand hoe dit werkt? Alvast bedankt ! Jeroen Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Hé,Hoe kan ik een zoeklicht plaatsen op een helikopter? Want ik heb een SWAT RAINDACE maar die zou ik toch graag met een lichtie hebben die ik 's nachts aan kan doen. Weet iemand hoe dit werkt? Alvast bedankt ! Jeroen dan moe je het scm script bewerken of met cleo3 werken. dat kan je het makkelijkst met sannybuilder. ik zou de cleo3 doen, dan kan je de save-games nog spelen. en is makkelijk te verwijderen. instalatie: zorg er voor dat je gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt! __________________________________________________________________ 1. download: cleo3 library 2. open het met winrar. 3. kopier de bestanden: cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) 4. maak in je gta sa directory een map aan, en noem die map: CLEO. daar kan je Cleo3 bestanden neerzetten, zoals: .CS, .CM & .CLEO _________________________ nu open je sanny builder en klik bestand nieuw. je kan daar de codes inzetten. een snel voorbeeld {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} 1@ = 1 03C0: 2@ = actor $PLAYER_ACTOR car :NONAME_01 wait 0 if actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) else_jump @NONAME_01 wait 0 06C1: create_searchlight 1@ on_car 2@ with_offset 0.0 1.0 -0.5 radius 0.4 target 2228.36 -1171.48 25.82 radius 5.0 06B3: searchlight 1@ active jump @NONAME_02 :NONAME_02 wait 0 if not actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) else_jump @NONAME_02 wait 0 jump @NONAME_01 staren>>>compile in de cleo map in je gta sa directory weet nie of de code het doet, heb snel ff gemaakt. expirimenteer er maar mee. veel suc6 EDIT: heb het geprobeert en het werkt nie, gta sa loopt vast, ik heb nu verder geen tijd meer om te kijken. sorry Bewerkt: 15 juni 2008 door BC7 Reageren
J to the E R O E N Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Jammer dat hij niet werkt, wachten totdat iemand anders komt emt een oplossing In ieder geval bedankt Reageren
robojan Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) ik heb hier een werkende versie van het zoeklicht. het probleem van het vastlopen was dat als je niet in een auto zit. en je kijkt dan of je in een auto zit loopt gta vast. {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} 1@ = -1 :NONAME_01 wait 0 if actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) else_jump @NONAME_01 wait 0 03C0: 2@ = actor $PLAYER_ACTOR car 04C4: store_coords_to 2@ 3@ 4@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 10.0 -10.0 06C1: create_searchlight 1@ on_car 2@ with_offset 0.0 1.0 -0.5 radius 0.4 target 2@ 3@ 4@ radius 5.0 06B3: searchlight 1@ active jump @NONAME_02 :NONAME_02 wait 0 if not actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) else_jump @NONAME_02 wait 0 06B2: destroy_searchlight 1@ jump @NONAME_01 alleen hij wijst nu nog naar een punt ik weet niet hoe je dat moet oplossen edit: gevonden Bewerkt: 16 augustus 2008 door robojan Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik heb hier een werkende versie van het zoeklicht. het probleem van het vastlopen was dat als je niet in een auto zit. en je kijkt dan of je in een auto zit loopt gta vast.alleen hij wijst nu nog naar een punt ik weet niet hoe je dat moet oplossen dat was niet de fout, ik had het later (enige weken later) nog eens geprobeerd en wat dingen aangepast en toe deed ie het wel. maar ik vond het niet echt nodig om na zo lange tijd nog te beantwoorden. BC7 Reageren
extron Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik heb hier een werkende versie van het zoeklicht. het probleem van het vastlopen was dat als je niet in een auto zit. en je kijkt dan of je in een auto zit loopt gta vast. {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} 1@ = -1 :NONAME_01 wait 0 if actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) else_jump @NONAME_01 wait 0 03C0: 2@ = actor $PLAYER_ACTOR car 06C1: create_searchlight 1@ on_car 2@ with_offset 0.0 1.0 -0.5 radius 0.4 target 2228.36 -1171.48 25.82 radius 5.0 06B3: searchlight 1@ active jump @NONAME_02 :NONAME_02 wait 0 if not actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) else_jump @NONAME_02 wait 0 06B2: destroy_searchlight 1@ jump @NONAME_01 alleen hij wijst nu nog naar een punt ik weet niet hoe je dat moet oplossen Deze code werkt maar richt maar naar 1 plaats in de map , ik wil hier we leven tijd voor maken maar ik ga een week op vakantie , ik zal zien , Wat ik wou vragen , wat is de bedoeling van je licht dat je met een paar knoppen kunt kiezen waar het licht schijnt of dat als je op een knop drukt hij een auto automatisch blijft volgen en als je nog eens drukt hij een andere auto volgt? Greetz, Extron -------- Reageren
extron Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb hier al iets kleins gemaakt er zitten nog wat dingen in die moeten worden uitgewerkt enzo maar het werkt, wanneer je in de Raindance zit druk je op 'b' om te activeren en terug 'b' om te deactiveren , dan het licht schijnt recht onder je heli en verplaatst mee met de heli en dan heb je de knoppen 'u' 'j' 'k' 'h' u : met deze gaat het zoeklicht naar voor j : met deze gaat het zoeklicht naar achter k : met deze gaat het zoeklicht naar rechts h : met deze gaat het zoeklicht naar links Nu ook het licht gaat met de heli mee alleen om dit te laten werken moest ik het licht ieder maal uit en aan doen dus lijkt het een beetje op een knipper licht. Maar je ziet mooi waar het licht is enzo dus. Maar voor de rest werkt alles , hier is de code , gelieve mijn commentaar bovenaan het script mee te kopieren. //Searchlight on RAINDANC //Athor : Extron <laurieboy_20 (at) hotmail DOT com> //Date : 16/08/2008 //Press B when in the raindance to activate and deactivate // u = forward // j = back // h = left // k = right {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} 0@ = -1 :LIGHT_01 wait 0 if and actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) 0AB0: key_pressed 66 jf @LIGHT_01 03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 6@ = 0 7@ = 0 jump @LIGHT_20 :LIGHT_20 wait 0 0407: store_coords_to 2@ 3@ 4@ from_car 1@ with_offset 0.0 0.0 0.0 02CE: 5@ = ground_z_at 2@ 3@ 4@ jump @LIGHT_30 :LIGHT_25 wait 0 if 0AB0: key_pressed 85 then 7@ += 2.5 end if 0AB0: key_pressed 74 then 7@ -= 2.5 end if 0AB0: key_pressed 72 then 6@ -= 2.5 end if 0AB0: key_pressed 75 then 6@ += 2.5 end 0407: store_coords_to 2@ 3@ 4@ from_car 1@ with_offset 6@ 7@ 0.0 02CE: 5@ = ground_z_at 2@ 3@ 4@ 06B2: destroy_searchlight 0@ jump @LIGHT_30 :LIGHT_30 wait 0 06C1: create_searchlight 0@ on_car 1@ with_offset 0.0 1.0 -0.5 radius 0.2 target 2@ 3@ 5@ radius 5.0 06B3: searchlight 0@ active jump @LIGHT_40 :LIGHT_40 wait 0 if or not actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) 0AB0: key_pressed 66 jf @LIGHT_25 wait 0 06B2: destroy_searchlight 0@ wait 500 jump @LIGHT_01 Ik ben er nog met bezig om nog bij te werken dus. Greetz, Extron ------- Bewerkt: 16 augustus 2008 door extron Reageren
extron Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 //Searchlight on RAINDANC//Athor : Extron <laurieboy_20 (at) hotmail DOT com> //Date : 16/08/2008 //Press B when in the raindance to activate and deactivate // u = N // j = Z // h = E // k = W {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .CS} 0@ = -1 :LIGHT_01 wait 0 if and actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) 0AB0: key_pressed 66 jf @LIGHT_01 03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 6@ = 0 7@ = 0 jump @LIGHT_20 :LIGHT_20 wait 0 0407: store_coords_to 2@ 3@ 4@ from_car 1@ with_offset 0.0 0.0 0.0 02CE: 5@ = ground_z_at 2@ 3@ 4@ jump @LIGHT_30 :LIGHT_25 wait 0 if 0AB0: key_pressed 85 then 7@ += 2.5 end if 0AB0: key_pressed 74 then 7@ -= 2.5 end if 0AB0: key_pressed 72 then 6@ -= 2.5 end if 0AB0: key_pressed 75 then 6@ += 2.5 end 0407: store_coords_to 2@ 3@ 4@ from_car 1@ with_offset 6@ 7@ 0.0 02CE: 5@ = ground_z_at 2@ 3@ 4@ 06C1: create_searchlight 9@ on_car 1@ with_offset 0.0 1.0 -0.5 radius 0.2 target 2@ 3@ 5@ radius 5.0 06B3: searchlight 9@ active 06B2: destroy_searchlight 0@ jump @LIGHT_30 :LIGHT_30 wait 0 if 0AB0: key_pressed 85 then 7@ += 2.5 end if 0AB0: key_pressed 74 then 7@ -= 2.5 end if 0AB0: key_pressed 72 then 6@ -= 2.5 end if 0AB0: key_pressed 75 then 6@ += 2.5 end 0407: store_coords_to 2@ 3@ 4@ from_car 1@ with_offset 6@ 7@ 0.0 02CE: 5@ = ground_z_at 2@ 3@ 4@ 06C1: create_searchlight 0@ on_car 1@ with_offset 0.0 1.0 -0.5 radius 0.2 target 2@ 3@ 5@ radius 5.0 06B3: searchlight 0@ active 06B2: destroy_searchlight 9@ jump @LIGHT_40 :LIGHT_40 wait 0 if or not actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RAINDANC) 0AB0: key_pressed 66 jf @LIGHT_25 wait 0 06B2: destroy_searchlight 0@ wait 500 jump @LIGHT_01 Hier alles is hetzelfde als de vorige alleen hier knippert het licht niet. Greetz, Extron ------- Reageren
extron Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ja enig antwoord krijg ook niet meer , weer iemand die iets wilt hebben en stuurt dan om hulp en die moet er dan binnen de 5 min zijn. Als iemand dan er tijd voor maakt en iets heeft gevonden dan kijken ze er al niet meer om. Extron ------------ Reageren
J to the E R O E N Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ja enig antwoord krijg ook niet meer , weer iemand die iets wilt hebben en stuurt dan om hulp en die moet erdan binnen de 5 min zijn. Als iemand dan er tijd voor maakt en iets heeft gevonden dan kijken ze er al niet meer om. Extron ------------ Hé Ik ben een hele tijd weggeweest, dus heb eigenlijk nooit tijd gehad om het uit te proberen, ik heb het geprobeert en het lukt. Iedereen bedankt! Reageren
extron Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ah nog antwoord, ik dacht dat ik weer iets voor niets heb gedaan, en natuurlijk werkt het zelf uitgetest, ik had ook een gemaakt die automatisch een auto volgt maar die haf wel problemen toen de auto te ver was dus heb ik die weer verwijdert maar deze werkt zoals het moet. Greetz, Extron -------- Reageren
J to the E R O E N Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ah nog antwoord, ik dacht dat ik weer iets voor niets heb gedaan, en natuurlijkwerkt het zelf uitgetest, ik had ook een gemaakt die automatisch een auto volgt maar die haf wel problemen toen de auto te ver was dus heb ik die weer verwijdert maar deze werkt zoals het moet. Greetz, Extron -------- In ieder geval super bedankt man, en voor niets is denk niet waar.. Ik denk dat je er meer mensen mee heb geholpen! Reageren
extron Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) In ieder geval super bedankt man,en voor niets is denk niet waar.. Ik denk dat je er meer mensen mee heb geholpen! Ik ben blij van dat te horen. Nog veel plezier ermee. Greetz, Extron ------- Bewerkt: 13 december 2008 door extron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.