snowguard3 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Op het Saints Row forum had een van de makers gezegd dat hij ook op PC komt.(sorry heb geen bron want ik kan niet meer vinden) Ik hoop dat het waar is ik wil al lang een PC Saints row En hier is wat meer info over het spel zelf http://xbox360.ign.com/articles/879/879252p1.html hier ook wat nieuwe schreens http://media.xbox360.ign.com/media/882/882586/imgs_1.html Reageren
snowguard3 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 sorry heb geen 2 er bij gezet maar ik bedoel wel Saints row 2 niet 1 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Oeeehh, Nice! Ik hoop het echt. Kan ik die game eindelijk op de PC spelen . Je kan je post ook editten hoor . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Saints Row 2 voor PC? Kun je beter op GTA IV wachten voor PC, zal ook vast nog wel komen. Reageren
T@rget Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Eind april was er al het gerucht dat Saints Row 2 mogelijk ook in ontwikkeling zou zijn voor de PC. Vandaag laat uitgever THQ weten dat er daadwerkelijk een PC-versie zal verschijnen. Verdere details ontbreken nog, al is het de verwachting dat Saints Row 2 voor de PC tegelijk met de console versies zal verschijnen in oktober. De echte gangsta's komen straks weer riant aan bod met Saints Row 2, het vervolg op Saints Row dat in september 2006 verscheen voor de Xbox 360. Ditmaal is het verhaal nog duisterder van aard en krijg je te maken met verraad en wraak, al zit er toch ook weer de humor in van het eerste deel. De stad is ditmaal opener dan ooit in welke game dan ook in het genre en om er doorheen te komen zijn er nieuwe voertuigen, zoals boten, vliegtuigen, motoren en helikopters toegevoegd. Ben je het zat om in je eentje de strijd aan te gaan, dan kun je kiezen om two-player co-op te spelen over het internet. Deze keer zal de game zowel op de Xbox 360 als de PlayStation 3 verschijnen, waardoor de Saints Row-franchise wellicht op een nog grotere groep fans kan rekenen. Saints Row 2 verschijnt op 17 oktober voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Bron: Gamersnet.nl Ik vind het zelf vet dat het komt omdat het me altijd al een leuke game heeft geleken! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Kan je in 'Saints Row 1' kleding kopen/aantreken, want als het in 1 kan, is de kans groot dat het ook op 2 kan. OTTO Reageren
snowguard3 Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Kan je in 'Saints Row 1' kleding kopen/aantreken, want als het in 1 kan, is de kans groot dat het ook op 2 kan. OTTO tuurlijk kan je kleding kopen en deze keer kan je ook aanpassen hoe je loopt en hoe je stem is Reageren
W1ckeD Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dit vond ik ook erg mooi nieuws, zolang IV niet op de P.C komt, denk ik dat modders wel eens met dit spel aan de gang kunnen gaan. Voor de rest hoop ik dat de multiplayer op de P.C ook erg goed is uitgewerkt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Kan je in 'Saints Row 1' kleding kopen/aantreken, want als het in 1 kan, is de kans groot dat het ook op 2 kan. OTTO Saints Row 1 beschikt over een uitgebreide mogelijk als het gaat om customizen. Het is moegelijk om auto's en personages geheel naar eigen wens in te delen. Aan je auto's kan je van alles toevoegen zoals hoods, spoilers e.d. Ook qua kleding is van alles mogelijk. Het gaat zelfs zover dat je je uiterlijk veranderen kan bij een plastiche chirurg. Daarbij wat bijpassende kleren en je hebt de perfecht look geheel naar jouw wens. Overigens is het al bevestigd dat er een soortgelijke mogelijkheid zal zitten in de aankomende Saints Row. ^^ Bewerkt: 17 juni 2008 door GTA-fan2 Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Al zit er toch ook weer de humor in van het eerste deel. Zoveel humor zat er niet in SR, behalve toen ik op de radio een gast hoorde zeggen, 'Hey you fackers'. Dit was toch wel even lachen, of als je die gast van de Los Carnalos ofzo hebt vermoord, die vliegtuig, en dat dan zijn vrouw komt. En dat die neger vraagt wat er in die zakken zit, en zei zegt, 'New spring shoe collection' of zoiets, en dat jouw eigen poppetje zegt, 'That's last fall collection', een van de enigste stukken dat je eigen poppetje wat zegt. Enigste humor vond ik, hoop dat hij in SR2 meer gaat praten, want dit miste ik toch wel in SR. Later Reageren
snowguard3 Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 In de zomerspecial 2008 van PC Gameplay staat ook nog Saints Row 2 Dus kopen voor meer info! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Tot nu toe is Saints Row 2 alleen voor de PS3 en Xbox 360 aangekondigd, en niet voor de PC. Maar het zou wel op de PC uit moeten komen, want The Godfather 2 komt ook uit voor de PC. Even afwachten dus. Reageren
Fyre Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Gta: "Ik heb geen keus om lui dood te schieten, ik moet wel." Saints Row: "Yo homie, kheb die fucking neger weer gezien die je bitch pimpte, laten we hem doodschieten en naar onze fucking chille gangstarap luisteren." Saints Row staat me daarom gewoon dus NIET aan. Bewerkt: 5 juli 2008 door Fyre Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Je kunt Los Santos uit GTA San Andreas een beetje vergelijken met Saints Row, ook allemaal getto's enzo. Dus wat jij zegt klopt niet hellemaal Fyre. Reageren
Fyre Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Je kunt Los Santos uit GTA San Andreas een beetje vergelijken met Saints Row, ook allemaal getto's enzo. Dus wat jij zegt klopt niet hellemaal Fyre. Los Santos uit San Andreas was ook net zo. GTA 4 niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.