Jump to content

Saints row komt op PC!

Recommended Posts

Geplaatst:
Tot nu toe is Saints Row 2 alleen voor de PS3 en Xbox 360 aangekondigd, en niet voor de PC. (...)

Saints Row II is wel degelijk aangekondigd voor de PC.

17 oktober? ik zag op de nieuwe trailer 14 oktober staan
Om maar verwarring uit de wereld te halen, de release van de PC-versie van Saints Row II is op 14 oktober wereldwijd. De X-360 en PS-3 versie staat er nu voor 26 augustus. Ook deze datum geldt wereldwijd.
Geplaatst:

Dan al? Dat is gauw, nog in de zomervakantie zelfs. Heb je een bron? Dat zou ik wel op prijs stellen GTA-fan. :)

Geplaatst:
Om maar verwarring uit de wereld te halen, de release van de PC-versie van Saints Row II is op 14 oktober wereldwijd. De X-360 en PS-3 versie staat er nu voor 26 augustus. Ook deze datum geldt wereldwijd.

Waar haal je dat nou weer vandaan? Op de THQ site, IGN, insidegamer en gamespot staat nog altijd gewoon oktober.. :Y

Geplaatst:

Waar haal je dat nou weer vandaan? Op de THQ site, IGN, insidegamer en gamespot staat nog altijd gewoon oktober.. :Y

Net gezien dat het toch ook voor de PS-3 en X-360 geldt. :( Ook al is het alweer oud nieuws, de game stond gepland voor 26 augustus. Jammer genoeg is 'ie 2 maanden vertraagd.
Geplaatst: (bewerkt)

Ah godver, nog meer dan 3 maanden wachten. Dan koop ik liever The Godfather 2, een maandje later.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...