DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wat krijg je allemaal bij de 100 %? Kan iemand alles op de kleinste detail opnoemen? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik kan maar 1 ding noemen... oneindige ammo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Oke, kan iemand uitzoeken wat je nog meer krijgt? Reageren
sweetsticks Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 speel gewoon het hele spel uit. In die tijd dat je hier zit te posten kun je ook het spel spelen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) B-Dup dat heb je fout. Je kreeg een Key to Liberty City als je hebt meegedaan aan de Rockstar Social Club. Als je hiermee aan mee hebt gedaan, en als je dan éen van de tien mensen bent die GTA IV als eerst 100 % hebt uitgespeeld. Dan kreeg je van Rockstar een ''Key to Liberty City". Hoe en wat dat in houdt dat weet ik ook niet. DSgregor Bewerkt: 7 juni 2008 door DSgregor Reageren
Fruitcake Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wat krijg je allemaal bij de 100 %? Kan iemand alles op de kleinste detail opnoemen? Je krijgt geen oneindige munitie maar je kan zoveel munitie kopen als je wilt tot je geld op is. Als je vervolgens saved ben je al die extra munitie kwijt na het laden van je saved file en je geld ook. Dus niet saven nadat je extra munitie hebt gekocht. Dat is het enigste wat je krijgt door GTA IV 100% uit te spelen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 key to liberty city ofzo Waarschijnlijk bedoel je 'Key To The City', een Xbox 360 archievement. Hierbij krijg je ook 100 punten. Spijtig genoeg is dit dus niet voor de Playstation 3 spelers. Reageren
B-Dup Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Nee ik bedoelde key to Liberty city, maar dat heeft die tjap hierboven al uitgelegd Reageren
ScarPacino Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Wat krijg je allemaal bij de 100 %? Kan iemand alles op de kleinste detail opnoemen? Je krijgt geen oneindige munitie maar je kan zoveel munitie kopen als je wilt tot je geld op is. Als je vervolgens saved ben je al die extra munitie kwijt na het laden van je saved file en je geld ook. Dus niet saven nadat je extra munitie hebt gekocht. Dat is het enigste wat je krijgt door GTA IV 100% uit te spelen. Dat vind ik veel te weinig als je 100% uitspeelt. Bewerkt: 7 juni 2008 door ScarPacino Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 speel gewoon het hele spel uit.In die tijd dat je hier zit te posten kun je ook het spel spelen. Heb al uitgespeeld, alleen niet 100 %. Maar ik heb al een 100 % savefile gedownload, topic kan op slot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.