MartyCeha Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel. Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel. Het is de bank of liberty city, waar ook de misse tree leaf clover zich afspeelt, je kan hem hier vinden: Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik kom niet meer in het gebouw Is er geen sneaky glitchmanier waarop je gebouwen uit vroegere missies kan bezoeken? Want al die huizen en gebouwen zijn maar een maal betreedbaar. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Jammer dat je alleen in de missie zelf naar binnen kunt en niet in je vrije tijd. Reageren
IV trailer Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Misschien nog in multiplayer? Daar zijn namelijk ook bepaalde deuren die normaal vergrendelelt zitten open. Zoals de deur van het kantoortje van de advocaat die je moet vermoorden. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Misschien nog in multiplayer?Daar zijn namelijk ook bepaalde deuren die normaal vergrendelelt zitten open. Zoals de deur van het kantoortje van de advocaat die je moet vermoorden. In de single player kan je ook in het kantoor van de advocaat, alleen niet via de hoofdingang. Loop een stukje om het gebouw heen, en je kan binnen. Het volledige interieur, dwz de etages, het kantoor en twee of drie andere werkruimtes zijn volledig bereikbaar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.