Jump to content

Forza toermooi! leuk iedee of niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een iedee om een forza toernooi te houden met gtaforum leden.

vinden jullie het een goed iedee, dan maak ik een topic met info erin ,vinden jullie het een kut iedee dan maak ik ook geen topic!

zo dus wat vinden jullie van mijn iedee?

ps het maakt niet uit hoe goed je bent want ik ben ook low skil :puh: (speel forza op normal)

Geplaatst:

Ik heb geen xboxlive en ik ga het ook niet meer kopen. Nu de 360 uit is is er toch niemand meer online op xbox live.

Geplaatst:

Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten).

Geplaatst:
Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten).

En niemand koopt tegenwoordig meer xbox live. Nu de 360 uit is zijn ze alleen nog maar daar online.

Geplaatst:

Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet .

Geplaatst:
Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet .

heb jij xbox live en forza 2?

Geplaatst: (bewerkt)

jah allebei en ik ben verdomd slecht in forza 2 maar ik heb wel net een logitech 360 stuur binnen !

Bewerkt: door cesar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...