Big Playahh Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 ik heb een iedee om een forza toernooi te houden met gtaforum leden. vinden jullie het een goed iedee, dan maak ik een topic met info erin ,vinden jullie het een kut iedee dan maak ik ook geen topic! zo dus wat vinden jullie van mijn iedee? ps het maakt niet uit hoe goed je bent want ik ben ook low skil (speel forza op normal) Reageren
Bossinkje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Hoe wil je dat gaan doen,zo'n toernooi? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Hoe wil je dat gaan doen,zo'n toernooi? gwn via player match op xbox live Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Oké.Zal graag mee willen doen,maar heb geen Xbox Live account. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb geen xboxlive en ik ga het ook niet meer kopen. Nu de 360 uit is is er toch niemand meer online op xbox live. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Oké.Zal graag mee willen doen,maar heb geen Xbox Live account. da is jammer! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten). Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten). En niemand koopt tegenwoordig meer xbox live. Nu de 360 uit is zijn ze alleen nog maar daar online. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Forza 1 of Forza 2? forza 2 als je die hebt voeg je me maar toe op xbox live Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet . Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet . heb jij xbox live en forza 2? Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) jah allebei en ik ben verdomd slecht in forza 2 maar ik heb wel net een logitech 360 stuur binnen ! Bewerkt: 10 juli 2008 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.