Jump to content

welk spel moet ik nu kopen?


samin00

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    5

  • samin00

    4

  • gta dylan

    3

  • ScarPacino

    3

  • 2 weken later...

Ik kan je Quake IV aanraden alleen is het denk ik geen PS3 spel en er is geen free roaming maar het is wel een vet spel en ik weet niet of je het nog kunt kopen in de winkels anders moet je gewoon op internet kijken het kan ook online.

het gaat over een slagveld in de toekomst en je vecht tegen een soort aliens.

het spel duurt heel lang om uit te spelen ik deed er na 3 weken nog niet klaar ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom niet Metal Gear Solid 4 Patriot wapens

een actie, FPS voor PS3.

Hij is juist uit!

Het officiele genrelabel op deze game spreekt over Stealth

Maar uiteindelijk kies je zelf, maar ach, KONAMI bedoelde eigenlijk in het begin van een pure stealthgame te maken!

Link to comment
Delen op andere websites

ok iedereen heeeeeeeeeeel erg bedankt voor julie reacties en ik heb ervoor gekozen om of oblivion te kopen of cod4 maar kan iemand me alsjeblieft informatie gaven over oblivion van:

de verhaal

wat voor soort genre

wat je allemaal kan doen

of het lang duurt

replaay waarde?

Na lang wachten zal ik dan maar antwoorden op al je vragen, aangezien ik oblivion:TESIV hier heb liggen voor PS3

Het verhaal is dat je een gevangene bent, maar dan komt opeens de koning, want door jou cel loopt en geheime gang, dan ga je mee met de koning, want hij zegt dat hij je kent, en dan sterft de koning en krijg je een amulet en dan moet je de erfgenaam zoeken en het land van terreur van buitenaf redden... Dat is de hoofdlijn, daarnaast heb je nog vele zijlijnen: quests, guilds, ...

Het genre is RPG: Role Playing Game: Je maakt helemaal zelf een karakter, je mag alles kiezen en dan wordt je gedropt in een wereld waar je zelf je lijn door het verhaal kiest...

Je kunt de hoofdquest uitspelen (is een hele uitdaging), je kunt vechten in de arena, je kunt bij de mageguild, de fightersguild, the thiefguild en nog zoveel meer! Je kunt dingen kopen en verkopen, praten met mensen, ruzie zoeken... Het spel duurt een slordige 100-150 uur naargelang je eigen wil. Als je de hoofdquest wilt uitspelen, als dat je doel is, dan ben je een kleine 50 uur bezig, met alle zijlijnen en guilds erbij, zit je zeker aan 100 uur en dan kun je nog heel veel ontdekken, want het land is GIGANTISCH.

De replay waarde, wel, alhoewel dit een zeer lange game is, en je lang bezig bent met een ventje, zul je toch merken dat je behoorlijk vlug geneigd bent om te experimenteren met andere rassen,andere kwaliteiten of andere keuzes...

Dit is egt een aanrader. Ik geniet er nog steeds van om even in de huid van mijn mannetje te kruipen!

Mijn score: 89/100

Link to comment
Delen op andere websites

wat heeft dit met GTA IV te maken??

:cya:

Wat heeft jouw berichtje met de topic te maken??

Ontopic, misschien is Test drive unlimited wat voor je?

Ook opzich een vet spel, maar denk dat dit ook na een tijdje gaat vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal als ik jouw was MGS 4(Metal Gear Solid) kopen.

erg tof spel speel hem nu voor de 2de keer uit de replay value is goed, en Online is helemaal leip.

Je hebt ook een Altaïre pakkie.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste mensen hier lezen niet andermans comments en blaren maar wat verder, de ts heeft besloten CoD4 of TES4:Oblivion te kopen en hij vroeg wat meer info.

TES4 Oblivion

Ikzelf vind dit een zeer leuk spel :) Helaas geen multiplayer, maar een reusachtige singleplayer (groter dan gta IV en/of gta San Andreas) die 100-en uren speelplezier bied, het genre is RPG, je moet je eigen character aanmaken en daarbij kan je een ras kiezen (orc, imperial (blanke human), redguard (zwarte human), agrorian, nord en nog veel meer) Dan kan je een klasse kiezen en dan kan je bijvoorbeeld een mage of een warrior of ranger maken of een mix ervan, de wereld is zeer open, je hebt een storyline, maar als je wilt kan je ook van de storyline afdwalen, dit is een echte topper en heel leuk als je van (mmo)rpg's houdt.

CoD4

Dit is een zeer goede shooter, ikzelf vind de singleplayer wat kort, maar hij is zó mooi dat ik hem wel 5x opnieuw heb uitgespeeld, vind het zelf heel filmisch. Dit spel heeft ook een mooie multiplayer die nog beter dan de singleplayer is, dit spel is een echte aanrader als je van shooters en snellere actie games houdt.

En verhalen van, ik zou ff wachten of CoD 5 (duurt nog meer dan 8 maanden tot meer dan een jaar en wordt niet door infinity award gemaakt, dus weer een CoD 3) en wacht ff op far cry 2 (duurt nog 3-4 maanden) zou ik niet doen, dit zijn 2 echte toppers!

En 50km2 land is niet zo veel, oblivion heeft zónder uitbreiding al 83km2 en 50km2 is ongeveer 7 bij 7 kilometer (15 minuten rijden met een auto, dus ietsjes groter dan gta IV)

Bewerkt: door SamiieY
Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen ik heb een ps3 en nog maar 2 spellen: assassin's creed en gta iv

ik mag niet zoveel spellen kopen van me ouders

en ik ben van plan een nieuw spel te kopen iemand misschien tips

ik hou van free roaming spellen maar ik heb er al 2

en ik hou ook van vechtspellen met speciale krachten zoals dbz

en ik vind het belangrijk dat er een online mode in zit

schietspellen vind ik een beetje leuk maar voetbal en race spellen NIET!

maar het allebelangrijkste:

HET SPEL MOET LANG DUREN EN HET IS LEUK OM OPNIEUW HET VERHALLIJN UIT TE SPELEN

ik hoop dat julie me een leuk spel kunnen aanraden

(sorry dat ik in iv general heb geplaatst ik wist niet waar ik moest plaatsen)

COD 4 is ook een vers spel

vooral online

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een goed spelletje voor jou dan genaamt:

Battlefield: Bad Company Release date: Vrijdag 27 juni 2008 (gisteren dus). In battlefield bc is er het meeste aandacht besteed aan: MULTIPLAYER en ook de singleplayer is niet niks. Zeker een aandrader!

Dingen die het spel heb wat jij graag wil (wat je in de beginpost zei):

Online modus (echt heel groot) 8 verschillende mappen. Je kan in tanks,heli's,jeeps,boten kanonnen, antilucht afweer enz enz je kan met 24 mensen spelen.

Misschien een langdurend verhaal MAAR het blijft leuk

een schietspel.

:cya:

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...