gta dylan Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Metal Gear Solid 4:guns of the patriots moet je kopen. Het is echt een goed spel, in het begin ff wennen aan de controls maar daarna word het echt goed. Ik heb zelfs hoofdpijn nu omdat ik er gisteren te lang op heb liggen spelen en te weinig heb geslapen lol. een echte aanrader. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Metal Gear Solid 4:guns of the patriots moet je kopen.Het is echt een goed spel, in het begin ff wennen aan de controls maar daarna word het echt goed. Ik heb zelfs hoofdpijn nu omdat ik er gisteren te lang op heb liggen spelen en te weinig heb geslapen lol. een echte aanrader. Dat zei ik, behalve het einde dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Battlefield Bad Company is vorlgens mij ook een hele goeie spel, heb de demo daarvan gespeeld, en ziet er al gelikt uit, en is sinds vandaag of gister uit. Ook een aanrader. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
portu7112 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 call of duty 4 vond ik anders ook wel leuk , heeft lang geduurt om aan het einde te raken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.