jeroen2201 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 ik heb een ps3 en een copmputer op mijn kamer nu heb ik mijn ps3 aangesloten op mijn beeldscherm dmv een hdmi dvi kabel, maar ik wil ook graag mijn computer er op aansluiten zonder dat ik steeds de kabeltjes moet verwisselen. ik heb een samsung syncmaster 206BW. ZOU IEMAND IETS WETEN HELLP ALSJEBLIEFT >>> Door Thundercover: Verplaatst naar Hardware.<<< Reageren
IV trailer Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Volgens mij kan je daar een dvi-d naar 2x dvi-d voor gebruiken. Moet je even aan de klantensevice van de website vragen. Reageren
Devsio Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Je hebt een VGA Stekker nodig en een VGA Switch. Reageren
Backsmash Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Of gewoon een scherm met vga en dvi aansluiting. Je sluit dan de vga kabel aan op je videokaart, en je koopt een hdmi naar dvi kabel voor je ps3. Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Uit wat hij schrijft maakte ik op dat hij een dvi monitor heeft en ook al een hdmi->dvi stekker voor de ps3 heeft. Dan heeft hij dus alleen maar nodig wat ik opgaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.