mcjoel Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik speel nu gta san andreas maar is moelijke besturen (pc) is er een programma of so voor op dit net zo als gta 3 te maken bvb Joel den braber Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Een mod bedoel je zeker? Ik speel het spel op PS2, maar je kunt je besturing toch aanpassen in options?(dachtek) succes! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Voor zover ik weet is dat niet zo. Je hebt geen programma om de controls te veranderen. Wat je wel kan doen is naar Controller setup>Redefine controls>Foot controls (de controls voor als je loopt)Vehicle controls(voor in de auto) gaan en dan Kun je het in gaan stellen zover jij het fijn vind. Zoals bijv. Springen spatie, Schieten Linker Muisknop, Enz. Veel succes ! Bedankt VWO-er . Bewerkt: 7 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Als je het makkelijker vindt om het spel met een gamepad te spelen kan je de controls instellen op 'Joypad', in plaats van 'Mouse + Keys'. Uiteraard moet je dan wel beschikken over een gamepad. Options > Controller Setup > Configuration Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Voor zover ik weet is dat niet zo. Je hebt geen programma om de controls te veranderen. Wat je wel kan doen is naar Menu>Options>Controller Options> En dan het in gaan stellen zover jij het fijn vind. Zoals bijv. Springen spatie, Schieten Linker Muisknop, Enz.Veel succes ! Als eerste is het niet 'Controller options' maar 'Controller setup'. Ten tweede zul je nog naar 'Redefine controls' moeten om de controls zelf (en je dus niet gaat instellen of je met een Joypad of iets anders werkt) in te stellen. Er wordt dan gevraagd welke controls je wilt wijzigen, de 'Foot controls' (de controls voor als je loopt) of de 'Vehicle controls' (de controls voor als je in een voertuig zit).Nu kun je de controls instellen, ga erop staan en druk op één van de volgende toetsen: Toets Actie Backspace Verwijder de nu ingesteld toets voor deze actie LMB (Linkermuisknop) Stel voor deze actie een toets in Enter/Return Stel voor deze actie een toets in Handige links: Controls (GTA III) Controls (GTA San Andreas) Bewerkt: 7 juni 2008 door VWO-er Reageren
mcjoel Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 allemaal bedankt. kan ik ook ergends iets downe dat het nederlands word? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ja, maar alleen de ondertiteling zal Nederlandstalig worden. De modificatie is hier te downloaden. Download de modificatie door onderaan de pagina op 'Download dit bestand' te drukken en vervolgens weer op 'Download dit bestand' te drukken. Als je hem gedownload hebt, is hij ingepakt met WinRAR. Als je dat programma nog niet hebt, kun je het hier downloaden. Installeer het. Pak het bestand uit door er rechts op te klikken en op 'Uitpakken in ...\nlondertiteling' te drukken. Eenmaal uitgepakt staat er een map genaamd 'nlondertiteling', deze bevatten weer dezelfde mappen met dezelfde naam. Open ze totdat je het bestand 'american.gxt' ziet. Kopieer dit bestand. Ga naar je GTA San Andreas-map en ga naar de map 'gxt'. Hier zal ook het bestand 'american.gxt' staan, maar plak jouw bestand daar gewoon overheen. Er zal gevraagd worden of je het bestand wilt vervangen, druk op 'Ja'. De ondertiteling is geplaatst Ging er wat fout, werkt het niet naar behoren of wil je toch de Engelstalige ondertiteling terug? Ik heb het bestand geüpload op mijn host: de originele american.gxt. Veel plezier ermee! Extra: Topic om te bedanken of vragen te stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.