Jump to content

zou het egt zijn


ps2er

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    6

  • Mister Fuji

    5

  • PatrickW

    3

  • Royce Da 5'9''

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

En Johnson is raar

Ander zeg je even iets nuttigs...

9.50

Liberty = Liberty City, GTA III

GT A = Grand Theft Auto

553

10.40

Vice = Vice City, GTA Vice City

VC C= Vice City

101

10.55

Carcer = Hoofdpersoon uit Manhunt

MH H= Manhunt

516

11.10

Leith Int = Een grapje aangezien er in Leith helemaal geen vliegveld is. Leith is de thuisbasis van Rockstar...

JF G = ?

123

11.40

Tokyo = ? (Ja, het is een stad, maar WAT is er mee?)

NG D = ?

010

12.10

Johson = Schijnbaar dan een ooit uitkomend one-playerspel, hoewel hier niks over te vinden is. Ook lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het regelvulling is, want dan hadden ze net zo goed het bord kleiner kunnen maken. Dus ook johnson: ?

OP B = ?

078

Wat de cijfers (de laatste) zijn is ook vaag. Wat iig blijkt is dat je hier niet veel wijzer van wordt...

(Voor degene die niet weten waar Leith ligt:)

Jongetje als je dingen over die andere afkortingen kunt vinden vind die andere afkortinge en je moet ook ni reagere van wat ik zeg

Ik zeg gewoon dat johnson raar is <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ik denk dat je hieruit kan opmaken dat de volgende GTA zich waarschijnlijk in tokoyo zal afspelen :D

en ik denk dat je hier uit op kan maken dat Rockstar het leuk blijft vinden om ons te misleiden. Wat Eastereggs buiten het spel om zeg maar. (Alhoewel het wel in het spel zit...)

Link to comment
Delen op andere websites

Of misschien hebben ze noggeens een naam verzonnnen voor de volgende GTA :rolleyes: . Maar wij zitten alles in SA te bekijken als er maar Tokyo of een andere stad opstaat. En Gta Johnson?...Nee dat lijkt me niet. En R* vind het schijnbaar leuk om ons te misleiden. ;)

EDIT: Mr Fuji zei dit al. :puh:

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je een topic opent is het miss handiger om het een duidelijkere naam te geven.. ;)

Ik denk dat R* ons gewoon weer wil misleide, of dat dit gewoon ff lollig was ofz.. Anyways GTA Tokyo lijkt me wel leuk.. :) Najah we zullen wel zien he.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

(hebben ze eigelijk ooit een aanwijzing voor de volgende GTA gegeven die niet klopte?) :huh:

Ja, genoeg.

Welke dan allemaal?

nou wat dacht je van sa?

ik bedoel ze zeiden dat je kon skateboarden en dat was niet zo,en nog meer dingen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou de volgende GTA in Tokyo afspelen? Daar hebben ze andere culturen dan bij ons. Dan krijg je gelijk een ander spel, en dat lijkt mij niet leuk (niet dat ik Japanners niet mag ofzo)

Rockstar heeft trouwens alleen de namen GTA4.com en GrandTheftAuto4.com geregistreerd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze destijds al heel veel domeinen geregistreerd hadden. Ik meen dat GTASinCity.com en GTATokyo.com (<-deze niet zeker) al tijden geregistreerd staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Fake of Niet Fake?

RI____ght, Tokyo is toch een gewone stad.

Ik vind het stom tokyo als GTA,het moet over de wereld zijn allemaal stukkjes in een spel.allemaal die chinese mensen ronden lopen(bedoel ik niks persoonlijks mee.)

Wat gaat er dan op de radio komen de : Cha Cha Cha :lol:

------------------------------------------------------------

Het kan ook iets anders zijn wat wij bedoelen: het kan ook GTA beneleux zijn(worden) <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...