Jump to content

zou het egt zijn


ps2er

Recommended Posts

Omdat ze destijds al heel veel domeinen geregistreerd hadden. Ik meen dat GTASinCity.com en GTATokyo.com (<-deze niet zeker) al tijden geregistreerd staan.
Rockstar Games heeft de volgende domeinen reeds op eigen naam staan:

GTA4.com staat WEL op de naam van Rockstar Games

GrandTheftAuto4.com staat WEL op de naam van Rockstar Games

GTABogota.com staat NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van eHoster Webbhotell die in Zweden schijnt te zitten.

GTATokyo.com staat ook NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van UKCheap wat een hosting bedrijf is.

grandtheftautotokyo.com staat NIET op de naam van Rocsktar Games maar op de naam van UKCheap

grandtheftautobogota.com staat NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van UKCheap

Dit wijst er dus naar uit dat de volgende GTA Grand Theft Auto 4 kan gaan heten.

:

Dit heb ik uit het Wat al zeker is! topic. Als het misschien wel GTA Tokyo wordt (wat ik betwijfel) zal het onder een andere domeinnaam worden geregistreerd en anders niet.

Ik hoop dat dit het duidelijker maakt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    6

  • Mister Fuji

    5

  • PatrickW

    3

  • Royce Da 5'9''

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

In GTA VC en San Andreas heb je ookal een soort van Chinees/Japanse wijken dus het zou best kunnen...

maareh zou de hoofdpersoon dan ook een Chineesje zijn? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die nog twijfelde over de echtheid van dit plaatje, ik kan bevestigen dat het inderdaad in SA zit. Sterker nog, er zit er ook nog eentje in met departures. Ik ben benieuwd wat julie daar van kunnen maken.

cjairps10al.png

cjairps29co.png

Link to comment
Delen op andere websites

12.10

Johson = Schijnbaar dan een ooit uitkomend one-playerspel, hoewel hier niks over te vinden is. Ook lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het regelvulling is, want dan hadden ze net zo goed het bord kleiner kunnen maken. Dus ook johnson: ?

OP B = ?

078

hahahaha jij verzint ook maar wat hé ? ;)

[-Spider-]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat zeker een aanwijzing is.... Waarom zouden ze geen Amsterdam of London er tussen gezet hebben. Waarom nou net Tokyo....

Als ze nou een lijstje met allemaal wereldsteden gedaan hadden was het niet raar geweest, maar dit zijn allemaal namen die je kunt plaatsen in de GTA/of Rockstar reeks.

Behalve Tokyo!!!!

Bewerkt: door urk-rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Of misschien hebben ze noggeens een naam verzonnnen voor de volgende GTA :rolleyes: . Maar wij zitten alles in SA te bekijken als er maar Tokyo of een andere stad opstaat. En Gta Johnson?...Nee dat lijkt me niet. En R* vind het schijnbaar leuk om ons te misleiden. ;)

EDIT: Mr Fuji zei dit al. :puh:

maar hey als je er alleen met airmax kan komen hoezo willen ze ons misleiden wij horen daar niet te komen toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Mjah, we horen er inderdaad eigenlijk niet te komen, maar Rockstar weet dat er nieuwsgierige mensen zijn, die graag door muren heen gaan. En als ik Mr Fuji en BeatboxGamer moet geloven, wil Rockstar ons misleiden. En daarom verstoppen ze juist dit soort dingen, om ons even extra te misleiden.

Denk ik in ieder geval...

Link to comment
Delen op andere websites

cjairps10al.png

Bij Leith Int. staat geen tijd alleen streepjes, dus mischien is het toch een datum voor de andere namen?!

En waarom zouden ze de volgende GTA, GTA: Tokyo noemen, Rockstar gebruikt nooit echte namen van steden in GTA??

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

En waarom zouden ze de volgende GTA, GTA: Tokyo noemen, Rockstar gebruikt nooit echte namen van steden in GTA??

GTA London

uitzondering daar gelate ;)

Tokyo lijkt toch niet echt wat het moet zijn ik verwacht zelf GTA 4 en dan over dat Leith int.

raar maar zou het misschien kunnen dat ze hun eigen Edingburg er in zette?

als je bekijkt naar het plaatje zie je de volgorde zoals de games uitkwamen

Liberty = GTAIII

Vice = Vice City

Carcer = Manhunt

dan GTA SA maar aangezien je daar bent kan die er niet bijstaan

Leith Int. = GTA 4 oftewel de volgende game?

Tokyo = GTA 5 misschien...

Johnson = Nieuw Spel met CJ?

in ieder geval we kunne speculeren wat we wille maar het is koffiedik kijken :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil dit topic toch nog even weer naar boven halen, want ik ontdekte net dat die borden met aankomst gegevens wel degelijk te zien zijn in het spel.

Tijdens de eerste intro-cutscene, zie je hoe CJ op het vliegveld aankomt, en daart hangt aan de muur dit bord met aankomsttijden. Het is maar heel even in beeld, maar duidelijk leesbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

dat viel mij gister ook al op maar het hangt best wel sguin om het te kunnen lezen en is het wel de zelfde volgorde? ik zal vandaag nog een keer kijke

edit:

volgend9ct.png

edit2: 3 seconden later zag ik dit:

volgend27wp.png

Bewerkt: door marty
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden marty, die tweede had ik dus mooi niet gezien.

Maarja blijft de vraag of dit een hint van R* is over de volgende game....

PS. marty, wil je de screens in het vervolg binnen de toegestane regels houden ( max 640 breed)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...