Jump to content

zou het egt zijn


ps2er

Recommended Posts

sorry ik zal de volgende keer ze wat verkleinen en of het een hind is van R* ik denk van wel, jamr dat bij die tweede het niet te lezen is. misgien bedoelen ze nog wat met het ''juank air'' wat je in het begin ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    6

  • Mister Fuji

    5

  • PatrickW

    3

  • Royce Da 5'9''

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

misgien bedoelen ze nog wat met het ''juank air'' wat je in het begin ziet?

Als je gewoon de naam "Juank Air" van de vliegmaatschappij bedoelt; ja, daar bedoelen ze wat mee, maar niks van een verwijzing naar de volgende GTA. Junker (correct me if I'm wrong) is Engelse "slang" voor iemand die zichzelf "handmatig bevredigt" als je begrijpt wat ik bedoel. Eenzelfde soort Easter Egg zie je bij het autobedrijf Wang Cars, wat aan elkaar uitgesproken wankers (of zoiets) oplevert, een term die Maccer vaak gebruikt.

Terug naar het onderwerp: Tokyo kan nog zoveel anders betekenen.

- Misschien is het een extra naam die we van de lijst moeten strepen. Denk aan Midnight Club II, een Rockstarspel, waarin je door Los Angeles (*streep*), Tokyo (*streep*), Parijs (weer Europa!) moet racen...

- Misschien is Tokyo een verwijzing naar de Yakuza's, de bende die GTA2 terroriseerde, en worden de volgende GTA(4) niet naar GTA London maar naar GTA2 gestyled.

- Misschien wil Rockstar een grappige verwijzing maken naar het Tokyo'se karaokebedrijf 'Karaoke Rockstar'

- Misschien is Tokyo op een of andere andere manier in het nieuws geweest op de dag dat ze bij Rockstar dat schermpje aan het maken waren, of misschien wil Rockstar naar het oosten gaan uitbreiden?

Kortom, er zijn veel te veel mogelijkheden. En als er iets in zit verborgen denk ik dat we in de cijfertjes en lettertjes moeten zoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

1 Ding is duidelijk Rockstar games wil ons laten denken, laten denken om het spel populairder te maken.

waarom kan rockstar nooit gwn duidelijk zijn

Omdat ze willen dat er over gediscuseert wordt,

GTA4

GTA5

GTA6.com

zijn geregristreedt, waarom ?

Ze zijn geregristreedt met de reden dat als Rockstargames een GTA de naam GTA5 gaat geven, en ze willen de site www.GTA5.com , de eignaar dus aardig wat geld afkankraken van rockstargames (tussen de 1000 en een paar miljoen euro)

Ik stoort me op het thema GTA-tokyo.

98% zeker dat die 2 screens van de departures en arrivals een goude tip is.

waarom zeg ik dat met zo´n zekerheid ?

Ze hadden immers gewoon tokyo niet neer kunnen zetten en het vak openlaten.

Wat ik zelf indrukwekkent vindt is dat er staat

liberty city

vice

(andere shit)

tokyo

met andere shit kan rockstargames ook wel SA bedoelen, maar om het wat moeilijker te maken zetten ze iets anders neer...

Ik ga proberen meer informatie te vinden over dit thema

EDIT:

In a surprising move it’s also emerged that Rockstar have registered ‘GTA: Tokyo’ and ‘GTA: Bogota’

Wat moeten ze nou met GTA bogota ?

---

Bradley H.

Bewerkt: door bradley1990
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ik denk dat de nieuwe gta zich wel in tokyo afspeelt :Y

want is wel toevallig dat alle letters onder flight bij die van from kunnen passen

from---------- flight

vice ----------vc = vice city

carcer ------- mh = manhunt

Leith int ----- jf = just fake??? :?

tokyo --------ng = new gta

johnson ----- op = one player

o en bogota is de hoofdstad van colombia

Bewerkt: door just killing
Link to comment
Delen op andere websites

Tokyo zou wel vet zijn hoor, het is gewoon een 2e NYC eigenlijk.. alleen dan in Japan :puh:

btw de Japanse cultuur verschilt echt niet meer zoveel met de Westerse cultuur.. ook in Japan is het werken, werken en nog eens werken. als je door een willekeurige straat loopt lijkt het net op Damrak (al die haastende mensen die op tijd op hun werk willen zijn, of de trein moeten halen) alleen dan 100 keer zo druk

Link to comment
Delen op andere websites

In a surprising move it’s also emerged that Rockstar have registered ‘GTA: Tokyo’ and ‘GTA: Bogota’

Wat moeten ze nou met GTA bogota ?

Nou, ik zat ff op de mini site van het vliegveld van gta III te kijken, (http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3/flash/francisAirport/index.html) en zag daar onder Flight information:

"Liberty City's Gateway To The World

Where we meet new friends and prodigal sons. Francis International has proudly served all of Liberty City's transportation needs since 1953. For the excutive traveler, relax in our business class lounge, or enjoy a pre-flight drink in DODO'S, our cocktail lounge. With hundreds of shops and services, Francis International is airport to the stars. 100's of national and international destinations served including:

London, San Andreas, Vice City, Miami, Bogota, Amsterdam, Bangkok, Toronto, Leith and Tokyo"

En we kennen londen uit de gta series, san andreas ook, vice city ook.

Mischien een goede tip???

De nieuwe GTA zou dus volgens deze "Flight information" in Amsterdan, Bangkok, Toronto, Leith, en mischien ook Miami (mischien al gebruikt met Vice city) kunnen afspelen???

Ik denk zelfeerder dan dat het mischien in Tokyo of in Bogota afspeelt (of beide) omdat ze die sites al geregistreerd hebben :)

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Liberty = Liberty city (gta3)

Vice = Vice Ctiy

Carcer = Manhunt

Leith Int = Vlieg maatschapij

Tokyo = GTA Tokyo

Johnsen = one player game die ooit uitkomt

picture_460.jpg

Johnsen = one player game die ooit uitkomt?? nee denk ik niet. Ik denk dat ze ermee bedoelen: Carl Johnsen. Of was het Carl Johnson? Volgens mij heb ik het helemaal verkeerd :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Volgens mij is Johnson gewoon een EE dat CJ daar in het begin geweest is.

Carcer is gewoon om Manhunnt mysterieus te maken en het te doen verkopen in hoop dat daar verwijzingen in zitten. Die GTA steden zijn volgens mij redelijk logisch. Dan rest er enkel Tokyo. Ik denk dat Rockstar nooit

in Tokyo ofzo een spel zou maken. Natuurlijk wel dingen zoals Chinatown. Maar in Tokyo spreken ze japans en hebben compleet andere muziek...Allsof R* ooit een spel enkel in het Japans zou maken... :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...