Jump to content

zou het egt zijn


ps2er

Recommended Posts

het lijkt mij ook niet dat er een gta tokyo komt. kom op zeg! ze moeten dan de hele sfeer veranderen zodat je echt het gevoel hebt dat je in japan zit. alles moet in het japans. allemaal japanse mensen en wat doen ze met de gangs? allemaal ninja's met katana zwaarden en van die gooiende ninja-sterren. maar ik denk geen maffia :t ze kunnen natuurlijk wel een stukje erin plaatsen zoals chinatown dat is een soort wijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    6

  • Mister Fuji

    5

  • PatrickW

    3

  • Royce Da 5'9''

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie het hele Tokyo idee wel zitten, weet alleen dat het niet gaat gebeuren, Gangs? Triads..
De triads komen uit china. en niet uit japan. maar,ze kunnen er wel komen om geldproblemen ofzo.... ;)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Er komt een GTA in Tokyo maar NIET GTA IV

Door Rockstar Games vastgelegde handelsmerken:

GTA: SIN CITY / GRAND THEFT AUTO: SIN CITY

GTA: TOKYO / GRAND THEFT AUTO: TOKYO

GTA: BOGOTA / GRAND THEFT AUTO: BOGOTA

GTA: VICE CITY STORIES / GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES

GRAND THEFT AUTO 4 / GTA4

GRAND THEFT AUTO 5 / GTA5

GRAND THEFT AUTO 6 / GTA6

Zoals je ziet kan Tokyo wel een deel zijn van GTA IV maar er komt volgens deze qoute later een GTA Tokyo

Bron: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&am...t=0#entry320042

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een GTA in Tokyo maar NIET GTA IV

Door Rockstar Games vastgelegde handelsmerken:

GTA: SIN CITY / GRAND THEFT AUTO: SIN CITY

GTA: TOKYO / GRAND THEFT AUTO: TOKYO

GTA: BOGOTA / GRAND THEFT AUTO: BOGOTA

GTA: VICE CITY STORIES / GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES

GRAND THEFT AUTO 4 / GTA4

GRAND THEFT AUTO 5 / GTA5

GRAND THEFT AUTO 6 / GTA6

Zoals je ziet kan Tokyo wel een deel zijn van GTA IV maar er komt volgens deze qoute later een GTA Tokyo

Bron: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&am...t=0#entry320042

FOUT, dat zijn geruchten, er komt heel waarschijnlijk een GTA Tokyo, maar ik geloof er helemaal niet in, ik denk dat hij in Europa gaat afspelen, maar dat is ook maar een gerucht, dus dat hoeft ook niet waar te zijn. We kunnen beter even afwachten totdat hij uit komt, hoe lang het ook duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Johnson (op dat bord) slaat denk ik gewoon terug op CJ. Misschien dat er een GTA Tokyo komt, maar ik weet bijna zeker niet 4, want die heet gewoon GTA IV. GTA III was toch ook alleen GTA + getal en GTA2 toch ook? Dus waarom GTA IV niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want je kan in San Andreas niet in vliegvelden, je kan alleen een ticket kopen en de baan opgaan, dus hij kan helemaal geen terminaal borden zien.

Eyy mnoob je kan wel in vliegvelden met SA

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden man ! Ik kan het iedergeval prima geloven . Idd die lijst viel mij ook al eens op maar niet op deze manier . Zal dit nou DE grote lijst zijn van gta upcomming games . Ben benieuwd . OOk je ontdekking over waar dan gta zich gaat afspelen : Geweldig . Voorlopig hou ik dit in me achtergrond . Gaat rockstar toch die kant op .Hopelijk:want het is de perfecte locatie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

een stukje china town in gta is leuk maar ik denk dat je i.p.v. gta tokyo gewoon echt een game moet maken over een mafia baas in tokyo en gta gewoon moet blijven bij USA..

als er een stukje Zuid Amerika in verwerkt zou zitten lijkt me ook vet.. dat je daar gewoon naar toe kan reizen..

Brazilie ofzo?

mooie vakantie plekken haha

Bewerkt: door arthuro
Link to comment
Delen op andere websites

100% fake , rockstar meld ons dat persoonlijk als er iets nieuws is ;)

>>> Door Matiscus: Ik zie niet echt in waarom een topic van bijna een jaar oud moet gebumpt worden. Het zijn namelijk allemaal geruchten. GTA komt globaal uit over de wereld. En niet elk continent heeft andere GTA spelen. Topic gesloten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...