Og Dan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wie kan mij helpe bij T-Bone Mendez, ben bereid cheats te gebruike enzo, b.v.d. Reageren
Jay; Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Cheats zijn echt niet nodig hoor, altijd eerst proberen of het zonder lukt. Je moet in deze missie pakketjes van een aantal motors stelen. Kies de dichtstbijzijnde motor uit met behulp van de map en rij er met snelheid heen. Als je eenmaal dicht genoeg achter de motor zit druk je op de 'vuurknop'. Wat je ook kan doen is een drive-by uitvoeren op de motors maar dit heeft zowel voor als nadelen. Als je alleen maar een pakketje pakt en ervandoor gaat, zullen de motors achter je aan gaan en op je schieten. Maar als je ze ook nog doodmaakt heb je daar geen last meer van. Het kost misschien wel munitie en het is wat moeilijker, maar je kan zo wel rustig je gang gaan. Als je nog niet veel motor rij-ervaring hebt, oefen dan even en ga wat rond cruisen. Al snel zul je zo de draad te pakken hebben en weet je precies wanneer je een bocht moet maken en hoe snel jij er mee kan gaan. Let op, als je een pakketje van een motor afpakt rijd dan schuin achter ze aan. Zo krijg je de pakketjes beter te pakken. Je kan altijd nog even op deze pagina van WikiGTA kijken waar de missie uitgebreid wordt beschreven. Als de missie na een tijdje echt niet lukt kan je ook nog een savegame aanvraag doen. Dan zal iemand anders van het forum deze missie voor je halen en vervolgens de behaalde missie aan je 'teruggeven'. Dit kan makkelijk met de PC-versie van het spel en is met een wat moeilijkere manier ook op de PS2 mogelijk. Toch raad ik je aan de missie vooral zelf te doen en goede rij-ervaring op te bouwen en de tips goed in je hoofd te stampen. Veel succes! Bewerkt: 7 juni 2008 door Jay; Reageren
Og Dan Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ok bedankt Net deed ik ff zonder cheats, shiet die laatste gast neer, ontploft me motor Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Net deed ik ff zonder cheats, shiet die laatste gast neer, ontploft me motor In principe is de motor niet benodigd. Ook met een auto is de missie te halen, voorwaarde is dan wel dat je één van de bestuurders van de motor af moet schieten en er vervolgens met die motor vandoor gaan. Dan heb je het pakketje, en je hebt één vijand minder. Als je alle vijanden al hebt uitgeschakeld (of gewoon alle pakketjes hebt gepakt), kun je ook gewoon een auto pakken en rustig aan doen, tenzij je vijanden nog in leven zijn. Reageren
ceejay Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 als je moet schuin achter de moto rijden en dan voor de pc op 0 drukken en pakt cj het pakketje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.