Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Alles

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.s.m.

Opmerking: Ik heb geen photoshop ik maak hem met Paint,jij mag zelf kiezen met wat je doet!

Eerste die wil gaat met me gaat met me!

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Sorry,vergeten te zetten:stemmen tot 9 Juni!

Dit hoort de mod te doen zodra je een tegenstander hebt en beide werken zijn ingeleverd, deze zal de topic titels etc. veranderen.

Sorry,Jay;vroeg al net aan me dat hij een batlle wou houden met me..

Dus Jay gaat een batlle met me aan.

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Ik wou eigenlijk met Miek battlen en stelde er een vraag over via PB. Nu zie ik dat iemand anders me voor is. Ik vind het niet erg als jij liever wil, je bent namelijk toch eerder.

Geplaatst:
Ik wou eigenlijk met Miek battlen en stelde er een vraag over via PB. Nu zie ik dat iemand anders me voor is. Ik vind het niet erg als jij liever wil, je bent namelijk toch eerder.

Jay,ik wil met jou,dus zg maar dat je je sig inlevert ;)

Geplaatst:

Goed dan, aangezien je mij kiest lever ik een oude sig in die ik een keer in de showroom heb gepost.

mooisttb8.gif

Jay;:

Miek:

Deze heb ik met Paint gemaakt.:7

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Die van Miek vind ik echt niet mooi, Slecht uitgeknipte renders erg makkelijk op de achtergrond geplakt. Die van Jay heeft erg mooi effecten en een erg mooi achtergrond. Ik stem voor Jay;.

Geplaatst:

Ik stem op Jay omdat de renders van Miek er slordig en pixelig uitzien.

Geplaatst:

Vote: Jay

Die van miek is gewoon lelijk, de renders zijn letterlijk erop geplakt, en het ziet er gewoon niet uit.

Ik zou sowieso geen battle doen, al werk je met paint.

Miek:

Echt, een lelijke sig. Sorry hoor, maar het is echt veels te hoekig. Je hebt het er ook niet goed opgeplakt. Daardoor is hij echt lelijk. Ikzelf, heb ook Paint maar ik heb toch wel een mooier resultaat als ik plak. Ik weet niet wat jij heb zitten doen, mischien slechte kwaliteit plaatjes uitgezocht, maar ik vind het niet mooi. Je achtergrond vind ik trouwens saai. Ik had wat mooiers verwacht Miek. Dit valt me echt tegen! :( EN die hand met dat pistool, van wie is die? Van Tommy kan het niet zijn, want hij heeft z'n arm niet naar voren.

Cijfer: 4

Jay;:

Mooiere sig. Dat meisje/jongen (wat is het? :$ ) is mooier geplakt. Mooie effecten, en je lettertype past er ook goed bij. :) En het doed me denken aan de gang 'Hotel Golden Plasma'. :puh:

Alleen, die twee witten hoeken vind ik niet zo mooi.

Cijfer: 8

Stem: Jay;

KJF@ Soms zie ik het ook wel eens hoor, dat een jongen zulke ogen heeft. Meestal in die Japanse. :puh:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
Miek:

Echt, een lelijke sig. Sorry hoor, maar het is echt veels te hoekig. Je hebt het er ook niet goed opgeplakt. Daardoor is hij echt lelijk. Ikzelf, heb ook Paint maar ik heb toch wel een mooier resultaat als ik plak. Ik weet niet wat jij heb zitten doen, mischien slechte kwaliteit plaatjes uitgezocht, maar ik vind het niet mooi.

Jay;:

Mooiere sig. Dat meisje/jongen (wat is het? :$ ) is mooier geplakt. Mooie effecten, en je lettertype past er ook goed bij. :) En het doed me denken aan de gang 'Hotel Golden Plasma'. :puh:

Dat is een meisje zie je aan de ogen ;)

Geplaatst:
Miek:

Echt, een lelijke sig. Sorry hoor, maar het is echt veels te hoekig. Je hebt het er ook niet goed opgeplakt. Daardoor is hij echt lelijk. Ikzelf, heb ook Paint maar ik heb toch wel een mooier resultaat als ik plak. Ik weet niet wat jij heb zitten doen, mischien slechte kwaliteit plaatjes uitgezocht, maar ik vind het niet mooi.

Jay;:

Dat is een meisje zie je aan de ogen ;)

Ik zie het toch meer aan de mondt.

Om even te stemmen. Jay; 1 emoticon _O_ Is voldoende toch ?

Miek, het is inderdaad wat simpel gemaakt. Om het maar even zo te zeggen. Paint VS PS, is een verloren zaak.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...