Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010159 Hey mensen, ik heb een vraagje: In trailers en screens heb ik gezien dat Niko handschoenen aan heeft, maar ik weet niet waar je die kan krijgen. Weet iemand misschien in welke (kleding)winkel, of dat je ze uberhaupt wel kan krijgen? Bedankt, GTA:RULEZ
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010166 @hierboven: hij zit goed, jij zit fout... Je kunt de handschoenen niet krijgen/kopen/vinden. Ze zitten dus gewoon niet in het spel. Alleen op de screens en artworks zij ze te zien.
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010167 Hier zijn al meerdere topics van: hier De handschoenen zitten er helaas niet in.
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren Auteur comment_1010191 Ok, bedankt mensen Best wel irri dat ze er niet in zitten, maar ja Bedankt voor jullie tijd
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren comment_1010316 Je zit hier wel in het forum van San Andreas he! uhh volgens mij ben je hier egt in het GTA IV forum...
Hey mensen,
ik heb een vraagje:
In trailers en screens heb ik gezien dat Niko handschoenen aan heeft, maar ik weet niet waar je die kan krijgen.
Weet iemand misschien in welke (kleding)winkel, of dat je ze uberhaupt wel kan krijgen?
Bedankt,
GTA:RULEZ