Jump to content

Welk Savehouse heeft het beste interieur?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Welk Savehouse heeft het beste interieur?

Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg.

Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.

Link to comment
Delen op andere websites

Welk Savehouse heeft het beste interieur?

Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg.

Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur.

Die van Playboy X...Althans dat is mijn mening.

Het uitzicht wat je hebt wanneer je op het terras bent...Vooral 's avonds is het mooi met al die lichtjes. :D

En niet te vergeten de pool tafel, jaccuzi, groot flatscreen als tv....etc

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker die van Playboy X. Grote TV, balkonnetje, jacuzzi en foto's op de muur. Ik vindt dit huis echt het mooiste van allemaal. Hoewel het huis in Alderney ook best mooi is. ;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vergeten dat Playboy X zo'n mooi terras en bad buiten heeft, en die grote HD TV aan de muur was ik ook even vergeten. Omdat ik er lang niet had gesaved, dan heeft het huis van Playboy X toch het beste interieur.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...