DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Welk Savehouse heeft het beste interieur? Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg. Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 De 1e in Bohan.. (nee grapje) Die van Playboy X ziet er wel mooi ingericht uit. Reageren
B-Dup Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Playboy X En die andere huis in Algonquin Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Nutteloos topic. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor die van Playboy gaan.. Reageren
Farynthane Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Welk Savehouse heeft het beste interieur?Ik zelf vind dat de Savehouse in Alderney het beste interieur heeft, overal staan stoeltjes en stoelen enzo. De andere Savehouses zijn nogal leeg. Dit topic gaat dus niet over je favoriete Savehouse, maar over de Savehouse met het beste interieur. Die van Playboy X...Althans dat is mijn mening. Het uitzicht wat je hebt wanneer je op het terras bent...Vooral 's avonds is het mooi met al die lichtjes. En niet te vergeten de pool tafel, jaccuzi, groot flatscreen als tv....etc Bewerkt: 8 juni 2008 door Farynthane Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Als eerste vind ik die huis van Playboy X het mooist Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Huis van Playboy X. Mooi ingericht en het uitzicht Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Zeker die van Playboy X. Grote TV, balkonnetje, jacuzzi en foto's op de muur. Ik vindt dit huis echt het mooiste van allemaal. Hoewel het huis in Alderney ook best mooi is. DSgregor Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Playboy X z'n loft natuurlijk, mooie flatscreen, prachtig terras, wat moet je meer hebben? . Reageren
KJF Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Dat is niet zo moeilijk.. Playboy X. Lekker Grote TV Reageren
playstation 3 gamer Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Playerdeplayboy X :D Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik was vergeten dat Playboy X zo'n mooi terras en bad buiten heeft, en die grote HD TV aan de muur was ik ook even vergeten. Omdat ik er lang niet had gesaved, dan heeft het huis van Playboy X toch het beste interieur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.