kevvz Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 bij hoeveel % speel je het 2de eiland vrij en bij hoeveel het 3de ??? MvG kevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Na 20 % speel je algonquin vrij, en na 35 % speel je Alderney vrij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevvz Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 oké bedankt voor het zeggen ( ik zit nu bij de 6/10 %) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaNiNi Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Dat vroeg ik me ook al af. Maar nu weet ik het dus. Kga meestal maar gewoon multiplayer doen als ik op die andere eilanden wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.