Jump to content

MP3-Speler

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben van plan om een MP3 te kopen, omdat muziek luisteren met een PSP niet echt handig is.

M'n budget is €35 of minder, en ik zou graag eentje hebben van 1 of 2 GB. En het moet ook handig zijn om in de bus naar muziek te luisteren.

Weet iemand welke MP3 speler ik het best zou kopen?

Alvast Bedankt,

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Ik zou er een van Lavod of Sweex kopen. Deze zijn namenlijk erg goedkoop en gaan wel een paar jaartjes mee. Ik gebruik ook een Lavod in de bus iedere dag. :dans:

Geplaatst:
Ik zou er een van Lavod of Sweex kopen. Deze zijn namenlijk erg goedkoop en gaan wel een paar jaartjes mee. Ik gebruik ook een Lavod in de bus iedere dag. :dans:

Bedankt voor de reactie. Weet jij hoeveel zo'n MP3 speler ongeveer kost, en waar ik er zo een kan kopen?

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie. Weet jij hoeveel zo'n MP3 speler ongeveer kost, en waar ik er zo een kan kopen?

Ik heb ongeveer een jaar geleden een 1gb mp3 speler gekocht van Sweex. (als stick vorm) Daar heb ik ongeveer 40 euri voor betaalt. Nu zal die wel veel goedkoper zijn. Gekocht op Bol.com. Die usb mp3 was makkelijk te bedienen en je kan er flink wat liedjes op kwijt. Wel jammer dat hij zo´n dildo achtige vorm heeft.

En voorig jaar rond deze tijd had ik voor 50 euri een mp3 speler van Lavod gekocht. Kompleet met kleurenscherm, 2gb en de hele poppenkast. Deze vond ik op zig niet zo heel erg goed. Oke, hij was goedkoop en heeft betere kwaliteit dan die mp3 spelertjes van de Bart Smit maar tog viel er nog wel wat aan op te merken. Zo heb een verveldende besturing en ziet de filmware er een beetje goedkoop uit. Maar tog lekker goedkoop en rederlijke kwaliteit.

Geplaatst:

Je kunt best een Sweex kopen, maar als de oortjes je niet bevallen kun je altijd nog aparte erbij kopen. Ik heb zelf bijvoorbeeld speciale sport oortjes. Deze vallen er nooit uit tijdens het fietsen, hardlopen of fitnessen. Ik kan je aanraden om er dus iets duurdere, maar betere oortjes bij te kopen.

Geplaatst:

Sweex is een prima merk. Over oortelefoontjes, ik zou in dat geval sennheiser oortelefoontjes nemen, die zijn super kwaliteit! :Y:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...