Jump to content

lola gezien in gta iv!

samin00

Recommended Posts

hee iedereen grooot nieuws

lola is een random charcter op het 3e eiland

bij haar moet je een missie doen zegt ze dat ze problemen heeft en dat

je haar moet helpen met haar pimp die haar slecht behandeld

ps:sorry als dit al gemeld was :cya:

Bewerkt: door samin00
Delen op andere websites

Was dat dat ene meisje ergens in de buurt van die pier (bij de kabelbaan) ?

Anders zit je te liegen, want ik heb een achievement dat ik alle random characters ben tegengekomen en ik kan me geen Lola herinneren

Delen op andere websites

Ja maar volgens mij zijn er bij de 1 meer van die random characters dan bij de ander.

Dit moet door bepaalde verhaallijn keuzes komen als het goed is.

Dus het kan heel goed zijn dat hij haar echt heeft gezien en jij niet omdat jullie misschien andere keuzes hebben gemaakt. ;)

Delen op andere websites

WTF welke Lola :duh:.

Lola is de prostituee die je als artwork ziet bij het opstarten van het spel, en die eigenlijk symbool staat voor het spel zelf. Ingame is ze niet te vinden, maar wanneer je op de website van de LCPD in de database gaat kijken zal je wanneer je haar naam ingeeft een pagina met misdaden zien. Voor een foto en meer informatie van Lola, kan je hier een kijkje nemen.

Het is dus niet bevestigd of Lola al dan niet in het spel zit. Ik geloof je pas wanneer je met een screen komt opdagen. Verwar je Lola trouwens niet met Gracie Ancelotti. Dit meisje moet je eerst ontvoeren in de missie I'll Take Her van Gerald McReary en vervolgens komt ze na de missie Diamonds are a Girl's Best Friend als Random Character terug in Alderney.

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...