gta dylan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Ik vraag me af of er nu myths zijn die rockstar heeft bevestigt of waarvan er bewijs is dat ze bestaan. zijn er zo? er zijn myths aan de gang bv: -ratman -the whale -ghost child -billy from bully maar zijn die al bevestigt of bewezen? Bewerkt: 7 juni 2008 door gta dylan Reageren
B-Dup Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ratman is toch dat zogenaamde mannetje in die Sprunk-fabriek op Alderney? Dan kan ik je zeggen dat die fake is, want dat is de uitsmijter van die stripclub tegenover Reageren
Think Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ghost Child is ook nep, want ik zie zo veel kinderwagens staan. Onder andere in het park waar Derrick slaapt en in het de speeltuinen staan er ook altijd. Rockstar heeft nog nooit van die mythes gecreeërd. Reageren
gta dylan Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Is er niet ook een myth van de oude sprunk factory? Dat er daar een geest zit? ik heb al gekeken maar niets gezien, het is er wel creepy. er zijn al youtube filmpjes van. http://nl.youtube.com/watch?v=qNxUqhooAFg Bewerkt: 8 juni 2008 door gta dylan Reageren
Suburban Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ratman is toch zo'n gastje met een staart bij het spoor in Alconquin ? Reageren
ididdie Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Is er niet ook een myth van de oude sprunk factory?Dat er daar een geest zit? ik heb al gekeken maar niets gezien, het is er wel creepy. er zijn al youtube filmpjes van. http://nl.youtube.com/watch?v=qNxUqhooAFg Nee het is een verkeerd gespawnt securtiy gastje van Honkers 100 meter verder op ofzo Reageren
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik vraag me af of er nu myths zijn die rockstar heeft bevestigt of waarvan er bewijs is dat ze bestaan.zijn er zo? er zijn myths aan de gang bv: -ratman -the whale -ghost child -billy from bully maar zijn die al bevestigt of bewezen? Ik streep door wat niet klopt: -ratman -the whale -ghost child -billy from bully (Foei! Het is Jimmy, geen Billy! En eigenlijk heet ie James Hopkins. Jimmy is de roepnaam.) Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik vraag me af of er nu myths zijn die rockstar heeft bevestigt of waarvan er bewijs is dat ze bestaan.zijn er zo? er zijn myths aan de gang bv: -ratman -the whale -ghost child -billy from bully maar zijn die al bevestigt of bewezen? Ik streep door wat niet klopt: -ratman -the whale -ghost child -billy from bully (Foei! Het is Jimmy, geen Billy! En eigenlijk heet ie James Hopkins. Jimmy is de roepnaam.) hahah:P dat had ik niet verwacht:P waar kan je jimmy vinden? alvast bedankt! Reageren
Iscariah Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) hahah:P dat had ik niet verwacht:P waar kan je jimmy vinden? alvast bedankt! De trap die je ziet is de trap van Hove Beach Hematite station. EDIT: Overbodige quotes eruit geknikkerd. Bewerkt: 18 juni 2008 door Iscariah Reageren
straydoggs Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 dat van die walvis is ook niet waar ik d8 dat het er eentje was maar het bleek een overvliegend vliegtuig te zijn:P Reageren
Iscariah Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 dat van die walvis is ook niet waar ik d8 dat het er eentje was maar het bleek een overvliegend vliegtuig te zijn:P Als je even naar het lijstje keek wat ik postte, dan zie je dat het dan ook een van de dingen is die ik doorstreepte. Inderdaad niet waar dus! Reageren
FerryN Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Is er niet ook een myth van de oude sprunk factory?Dat er daar een geest zit? ik heb al gekeken maar niets gezien, het is er wel creepy. er zijn al youtube filmpjes van. http://nl.youtube.com/watch?v=qNxUqhooAFg Nee het is een verkeerd gespawnt securtiy gastje van Honkers 100 meter verder op ofzo Sjongejonge, mensen zeggen toch ook dat die ped 'ratman', zegt 'I'm Ratman', hoe kun je dan zeggen over een script fout. Als dit een scriptfout was, zou hij dat ook niet zeggen. Dit heb ik wel van lezen he. Nevermind, Bewerkt: 18 juni 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.