Jump to content

Wapens kopen


kevvz

Recommended Posts

hey

ik heb GTa IV vrijdag gekocht en tot nu toe 2 keer kunnen spelen en heb ongv 6 of 7%

ik heb een pistool van little jacob gekregen en een shotgun gepakt van een man in een missie met LJ

maar nu wil ik graag weten hoe ik aan kogels kom en aan wapens

Link to comment
Delen op andere websites

hey

ik heb GTa IV vrijdag gekocht en tot nu toe 2 keer kunnen spelen en heb ongv 6 of 7%

ik heb een pistool van little jacob gekregen en een shotgun gepakt van een man in een missie met LJ

maar nu wil ik graag weten hoe ik aan kogels kom en aan wapens

Je kan naar de wapenshop na de missie Do You Have Protection

Link to comment
Delen op andere websites

Er bevinden zich wel Gunshops, daar kom je vanzelf een keer met een missie van Dimitri. En als LJ later je vriend is, kun je hem bellen voor wapens (als zijn vriendschap boven de 60% is).

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook Jobs doen voor Jacob, soms zitten er opdrachten bij waar je mensen moet vermoorden die ook wapens hebben enzo, dus na een tijdje heb je veel munitie

Een leuke tip is om (ik weet niet of je ook al een wapenshop op je map hebt) anders moet je die verkoper in z'n been schieten en zodra hij zijn wapen trekt schiet je hem dood. Wapen verwisselen en je hebt een desert eagle die (volgens mij) nergens anders is te krijgen, ook niet bij Jacob

Link to comment
Delen op andere websites

oké en bij wie krijg je die missie ??
Na de missie Do You Have Protection van Mikhail Faustin. Ook kun je wapens kopen in de Wapenshop. Je kunt ook later in het spel wapens kopen van Little Jacob, als je 60 % liked hebt, en iets van 70 % Respect hebt dan biedt hij je dit aan. Je kunt natuurlijk ook wapens vinden, die vindt plaatsen heb ik hier voor je. ;)Hier heb ik screenshots van bepaalde wapens voor je. ;) Zo kun je zien hoe een bepaald wapen eruit ziet.

Er zijn natuurlijk ook erg veel auto's in GTA IV. Bijna alle auto's staan op WikiGTA. Ook deze heb ik voor je Klik voor Voertuigen :puh: Natuurlijk moet je ook het verhaal rond GTA IV weten. De verhaallijn van GTA IV kun je hier vinden. Alle missies heb ik hier voor je, en de verhaallijn keuze's heb ik hier. In GTA IV moet je bepaalde keuze's maken. Wil je degene vermoorden, of geef je hem nog een kans en laat je hem leven. Je kunt het allemaal zelf bepalen. Alle gevolgen van een moord heeft WikiGTA.

Omdat je natuurlijk net begonnen bent met GTA IV. Kun je natuurlijk Cheats gebruiken. Ook deze heb ik voor je opgezocht. De Cheats heb ik hier voor je.

Zo, nu kun je pas écht beginnen. Veel succes met het spelen van GTA IV ;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...