Jump to content

Kofferbak kan open!

Scarface92

Recommended Posts

omygod.

heeft rockstar zo'n geweldig spel gemaakt, en wat gaan jullie doen? blikjes in de kofferbak gooien.........

Dat is niet eens mogelijk, dus wat lul je.. :{

goed, PROBEREN te gooien dan.

Delen op andere websites

Beste GTA forum leden! :clown:

Ik heb een manier gevonden om toch je kofferbak open te krijgen.

Het gaat als volgt: Je steelt een auto die problemen heeft en langs de kant staat, of een een auto waarvan de bestuurder iets pakt uit de kofferbak. (Die zie je meestal langs de weg staan.)

Als je zon auto hebt gesteeld moet je weg rijden en valt de kofferbak dicht, nu denk je dat hij niet meer open gaat maar dat blijkt dus wel te kunnen. Vervolgens stap je uit en loop je naar de achterzijde van de auto toe.

Je loopt een beetje tegen de achterzijde van de auto aan. En hij zal open gaan, hoe sneller je er tegenaan loopt, hoe sneller de klep van de kofferbak open gaat. Als je weg loopt gaat hij dicht. :bier:

Let op: Dit kan alleen bij auto's waarvan de kofferbak al open is.

Ik hoop dat dit nog niet bekend is gemaakt.. :N

Mvg,

GrandTheftTwanO

ik zag iemand met de motorkap en de deur openstaan ( nadat ik je bericht las ) en ik wou de auto jatten en de motorkap zelf open maken. Maar Niko kwam de auto niet in, telkens als ik op driehoekje drukte pakte hij een andere auto. Maar ik schoot de eigenaar van een afstandje dood en de motorkap ging dicht. toen liep ik naar de auto toe en toen ging hij weer open,

wel leuk als je bijvoorbeeld een soort speelfilmpje wilt maken voor op youtube ofzo.

LATERZZ

Delen op andere websites

ik zag iemand met de motorkap en de deur openstaan ( nadat ik je bericht las ) en ik wou de auto jatten en de motorkap zelf open maken. Maar Niko kwam de auto niet in, telkens als ik op driehoekje drukte pakte hij een andere auto. Maar ik schoot de eigenaar van een afstandje dood en de motorkap ging dicht. toen liep ik naar de auto toe en toen ging hij weer open,

wel leuk als je bijvoorbeeld een soort speelfilmpje wilt maken voor op youtube ofzo.

LATERZZ

Je kon niet erin omdat de motor kapot was (Niko staapt altijd in werkende auto's), waroom zou ie anders langs de weg staan met een open motorkap :7 .

Delen op andere websites

Goed gevonden, ik denk zelf wel dat je er mischien wel een beker in kan doen. Want je kunt rotzooi van de grond af rapen zoals Sigarretten of Blikjes bijvoorbeeld. Als je de kofferbak dan open doet mischien dat je het er dan in kan leggen ^_^
Haha, misschien kan dit wel. Je zet een auto waarvan de kofferbak open kan vlak naast een Sprunk automaat. Je haalt een blikje, en gaat zo staan dat Nico het blikje richting de kofferbak gooit. Misschien als je goed staat gooit Nico het in de kofferbak. Hoewel dit vrij onmogelijk is, maar goed het is altijd te proberen :puh:

GrandTheftTwan0, wat heb je er eigenlijk aan ? :puh: Je kan dan alleen je kofferbak open doen. Het is best jammer, dat je niet zoals Little Jacob, wapens in je kofferbak kan leggen. Of dat je 'lijken' in de kofferbak kan leggen. Het is dan wel erg realistisch. Maar ik denk niet dat Rockstar zover gaat :puh:

DSgregor :cya:

Is dat nederlands? Het is Niko BTW niet niko.

Hij schrijft toch duidelijk Nico in plaats van Niko... ;):puh:

Maar om even te reageren op DSgregor: Je hoeft niet precies goed te staan, maar je moet wel even kijken waar het blikje tercht komt. Vervolgens loop je naar het blikje en dan kan je die gewoon oprapen met LB (360) / L1 (PS3)! Daarna even richten en gooien maar. Dit kan je zo vaak herhalen als je wilt, mits je het blikje niet uit het oog verliest. Je moet er namelijk heel dicht in de buurt zijn, wil Niko het blikje oppakken. We hebben het trouwens over een blikje, maar het kan ook met andere voorwerpen zoals bakstenen, sigaretten, fotocamera's, flesjes en wie weet wat nog wel meer... Gewoon proberen. :Y

Je kan ook in de sexshop dildo's van de plank pakken en gooien! :schater:

Delen op andere websites

Het gaat als volgt: Je steelt een auto die problemen heeft en langs de kant staat, of een een auto waarvan de bestuurder iets pakt uit de kofferbak. (Die zie je meestal langs de weg staan.)

Als je zon auto hebt gesteeld moet je weg rijden en valt de kofferbak dicht, nu denk je dat hij niet meer open gaat maar dat blijkt dus wel te kunnen. Vervolgens stap je uit en loop je naar de achterzijde van de auto toe.

Je loopt een beetje tegen de achterzijde van de auto aan. En hij zal open gaan, hoe sneller je er tegenaan loopt, hoe sneller de klep van de kofferbak open gaat. Als je weg loopt gaat hij dicht. :bier:

Mvg,

GrandTheftTwanO

LATERZZ

Ik heb het nog eens geprobeerd, >MAAR< Als je een auto met de motor of kofferbak open ziet staan, en je stapt in, kan je de hem niet meer openmaken, alleen als je er naartoe loopt als je nog niet in de auto geweest bent

Jammer...

Delen op andere websites

Goed gevonden, ik denk zelf wel dat je er mischien wel een beker in kan doen. Want je kunt rotzooi van de grond af rapen zoals Sigarretten of Blikjes bijvoorbeeld. Als je de kofferbak dan open doet mischien dat je het er dan in kan leggen ^_^
Haha, misschien kan dit wel. Je zet een auto waarvan de kofferbak open kan vlak naast een Sprunk automaat. Je haalt een blikje, en gaat zo staan dat Nico het blikje richting de kofferbak gooit. Misschien als je goed staat gooit Nico het in de kofferbak. Hoewel dit vrij onmogelijk is, maar goed het is altijd te proberen :puh:

GrandTheftTwan0, wat heb je er eigenlijk aan ? :puh: Je kan dan alleen je kofferbak open doen. Het is best jammer, dat je niet zoals Little Jacob, wapens in je kofferbak kan leggen. Of dat je 'lijken' in de kofferbak kan leggen. Het is dan wel erg realistisch. Maar ik denk niet dat Rockstar zover gaat :puh:

DSgregor :cya:

Is dat nederlands? Het is Niko BTW niet niko.

Hij schrijft toch duidelijk Nico in plaats van Niko... ;):puh:

Maar om even te reageren op DSgregor: Je hoeft niet precies goed te staan, maar je moet wel even kijken waar het blikje tercht komt. Vervolgens loop je naar het blikje en dan kan je die gewoon oprapen met LB (360) / L1 (PS3)! Daarna even richten en gooien maar. Dit kan je zo vaak herhalen als je wilt, mits je het blikje niet uit het oog verliest. Je moet er namelijk heel dicht in de buurt zijn, wil Niko het blikje oppakken. We hebben het trouwens over een blikje, maar het kan ook met andere voorwerpen zoals bakstenen, sigaretten, fotocamera's, flesjes en wie weet wat nog wel meer... Gewoon proberen. :Y

Je kan ook in de sexshop dildo's van de plank pakken en gooien! :schater:

Waar zit die sexshop? _O_

Delen op andere websites

Kun je niet in een drukke straat voorzichtig achteruit rijden (zodat de kofferbak niet toeslaat) en zo valt er mischien iemand in :puh:

of iemand gewoon duwen tot hij aan de kofferbak staat en zo met een shotgun hem erin schieten :schater:

Best morgen eens proberen :):*D

Delen op andere websites

Kun je niet in een drukke straat voorzichtig achteruit rijden (zodat de kofferbak niet toeslaat) en zo valt er mischien iemand in :puh:

of iemand gewoon duwen tot hij aan de kofferbak staat en zo met een shotgun hem erin schieten :schater:

en werkt het ??

Ben erg benieuwd :bonk:

Delen op andere websites

en werkt het ??

om 15.00 weet je het :*D

moet zo weer naar school :bonk:

Delen op andere websites

en werkt het ??

En en en en en en en en en en en en en en en en en en ???? :bonk:

Delen op andere websites

en werkt het ??

En en en en en en en en en en en en en en en en en en ???? :bonk:

neen het lukt niet :puh:

zodra je achterruit rijd slaat die kofferbak toe, en als je er iemand voorzet en doodschiet valt hij scheef i.p.v achterover :{:N

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Mvg,

GrandTheftTwanO

haha leuk :)

thx voor de tip

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Leuk gevonden alleen wat moet je er mee? Je kunt er verder niks in stoppen lijkt me. Het zou mooi zijn dat je net als Lj wapens in je kofferbak kon doen.

Zoals die trailer bedoel je?

Weer een minpuntje :')

Wel goed gevonden :o

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...