guib Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 bij mij loopt gta 3 soms bij de filmpjes of bij een grote ontploffing en het vreemde is bij gta vice city loopt het spel wel gewoon goed????? iksnaperniksvan Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Om eerlijk te zijn ben ik niet één van de experts in dit soort dingen, maar ik heb wel een kleine suggestie. Aangezien GTA Vice City betere hardware-prestaties moet leveren dan GTA III, denk ik niet dat het daar aan ligt, hoewel er niets uitgesloten kan zijn natuurlijk. Maar probeer eens het bestand gta3.set te verwijderen uit het mapje 'Grand Theft Auto 3 « Mijn Documenten', dit herstelt de instellingen. Wie weet is het probleem dan opgelost. Reageren
guib Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Om eerlijk te zijn ben ik niet één van de experts in dit soort dingen, maar ik heb wel een kleine suggestie. Aangezien GTA Vice City betere hardware-prestaties moet leveren dan GTA III, denk ik niet dat het daar aan ligt, hoewel er niets uitgesloten kan zijn natuurlijk. Maar probeer eens het bestand gta3.set te verwijderen uit het mapje 'Grand Theft Auto 3 « Mijn Documenten', dit herstelt de instellingen. Wie weet is het probleem dan opgelost. okee ik zal het proberen Reageren
ScarPacino Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 bij mij loopt gta 3 soms bij de filmpjes of bij een grote ontploffing en het vreemde is bij gta vice city loopt het spel wel gewoon goed????? iksnaperniksvan bij mij is het juist andersom. Reageren
guib Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Om eerlijk te zijn ben ik niet één van de experts in dit soort dingen, maar ik heb wel een kleine suggestie. Aangezien GTA Vice City betere hardware-prestaties moet leveren dan GTA III, denk ik niet dat het daar aan ligt, hoewel er niets uitgesloten kan zijn natuurlijk. Maar probeer eens het bestand gta3.set te verwijderen uit het mapje 'Grand Theft Auto 3 « Mijn Documenten', dit herstelt de instellingen. Wie weet is het probleem dan opgelost. Donwell wat je zei werkte niet Reageren
guib Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 heeft er iemand andres nog een manier ??? Reageren
Torritor Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Bij mij loopt ie niet vast, maar ik heb wel een goeie tip: Start het spel minimaal 2 keer opnieuw op. Dan zal ie wel normaal moeten doen. Herhaal de tip ook bij het laden van je savegame. Bewerkt: 9 juni 2008 door Shy-Guy Reageren
guib Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Bij mij loopt ie niet vast, maar ik heb wel een goeie tip: Start het spel minimaal 2 keer opnieuw op. Dan zal ie wel normaal moeten doen. Herhaal de tip ook bij het laden van je savegame. nee dit helpt ook niet iemand anders nog een manier?? (pliesss ) Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (PLIESSSSSSS) Verwijder het spel via Start > Configuratie scherm > Software en installeer het opnieuw. Misschien dat dit wel helpt. Reageren
guib Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (PLIESSSSSSS) Verwijder het spel via Start > Configuratie scherm > Software en installeer het opnieuw. Misschien dat dit wel helpt. nee help ook al niet Reageren
Torritor Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Aan alle leden, Er moet toch een oplossing zijn voor Quib's probleem??? Aan Quib, Misschien is dit onhandig, maar dan moet je je oude savegame verwijderen en een nieuwe starten. Reageren
guib Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Aan alle leden,Er moet toch een oplossing zijn voor Quib's probleem??? Aan Quib, Misschien is dit onhandig, maar dan moet je je oude savegame verwijderen en een nieuwe starten. nee helpt ook niet en trouwens ik heet Guib (mijn gebruikers naam bedoel ik) dus niet Quib maar heeft er iemand nog iets anders???? oowjaa ik heb een topic gevonden hij heet= help gta3 slaat vast. deze gast heeft hetzelfde probleem als ik maar hij heeft het opgelost??? hoe heeft hij dat gedaan??? Bewerkt: 13 juni 2008 door guib Reageren
Royboow Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Heb je uninstall al geprobeerd Reageren
guib Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Heb je uninstall al geprobeerd yep en het werkt ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.