Jump to content

GTA 3 loopt soms vast


guib

Recommended Posts

Om eerlijk te zijn ben ik niet één van de experts in dit soort dingen, maar ik heb wel een kleine suggestie. Aangezien GTA Vice City betere hardware-prestaties moet leveren dan GTA III, denk ik niet dat het daar aan ligt, hoewel er niets uitgesloten kan zijn natuurlijk. Maar probeer eens het bestand gta3.set te verwijderen uit het mapje 'Grand Theft Auto 3 « Mijn Documenten', dit herstelt de instellingen. Wie weet is het probleem dan opgelost. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn ben ik niet één van de experts in dit soort dingen, maar ik heb wel een kleine suggestie. Aangezien GTA Vice City betere hardware-prestaties moet leveren dan GTA III, denk ik niet dat het daar aan ligt, hoewel er niets uitgesloten kan zijn natuurlijk. Maar probeer eens het bestand gta3.set te verwijderen uit het mapje 'Grand Theft Auto 3 « Mijn Documenten', dit herstelt de instellingen. Wie weet is het probleem dan opgelost. :)

okee ik zal het proberen

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij loopt gta 3 soms bij de filmpjes of bij een grote ontploffing en het vreemde is bij gta vice city loopt het spel wel gewoon goed????? iksnaperniksvan

bij mij is het juist andersom. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn ben ik niet één van de experts in dit soort dingen, maar ik heb wel een kleine suggestie. Aangezien GTA Vice City betere hardware-prestaties moet leveren dan GTA III, denk ik niet dat het daar aan ligt, hoewel er niets uitgesloten kan zijn natuurlijk. Maar probeer eens het bestand gta3.set te verwijderen uit het mapje 'Grand Theft Auto 3 « Mijn Documenten', dit herstelt de instellingen. Wie weet is het probleem dan opgelost. :)

Donwell wat je zei werkte niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij loopt ie niet vast, maar ik heb wel een goeie tip: Start het spel minimaal 2 keer opnieuw op. Dan zal ie wel normaal moeten doen. Herhaal de tip ook bij het laden van je savegame.

Bewerkt: door Shy-Guy
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij loopt ie niet vast, maar ik heb wel een goeie tip: Start het spel minimaal 2 keer opnieuw op. Dan zal ie wel normaal moeten doen. Herhaal de tip ook bij het laden van je savegame.

nee dit helpt ook niet :N:-(

iemand anders nog een manier??

(pliesss :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Aan alle leden,

Er moet toch een oplossing zijn voor Quib's probleem???

Aan Quib,

Misschien is dit onhandig, maar dan moet je je oude savegame verwijderen en een nieuwe starten. :Y

nee helpt ook niet en trouwens ik heet Guib (mijn gebruikers naam bedoel ik) dus niet Quib :puh:

maar heeft er iemand nog iets anders????

oowjaa ik heb een topic gevonden hij heet= help gta3 slaat vast. deze gast heeft hetzelfde probleem als ik maar hij heeft het opgelost??? hoe heeft hij dat gedaan???

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...