Torritor Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Aan Guib, Oké! Wat voor kutcomputer heb jij verdomme? Misschien ligt het aan je computer. >>> Door Bling: Dat kan voortaan wel iets vriendelijker, lijkt mij. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 ik heb helemaal geen kut computer gta vice city doet het gewoon harstikke normaal joh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Aan Guib, O, dan moet je GTA III verwijderen en GTA: Vice City. Er is geen oplossing voor het probleem. Aan Bling, Dat weet ik, maar ik zei de scheldwoorden expres. >>> Door Bling: Daarom sprak ik je er ook op aan. In het vervolg is dat gescheld dus niet nodig. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.