Jump to content

spectaculaire dingen


gta dylan

Recommended Posts

Ik reed met mijn Infernus (van Bernie gekregen) door een FIB blokkade naar het 3e eiland :puh:

Ik zette de Infernus voor mijn safehouse (nadat ik terug op Algonquin was) en jatte een Sentinel XS. bel Dwayne op voor backup homies en ging in een steegje tegen de politie vechten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

na de misie ''il take her'' kan je daarna weer het gebouw in. (alderney ergens) dan moet je helemaal naar boven gaan en moet je in het rond gaan schieten zodat je politie achter je aan krijgt. dan is links een trap. die moet je op en je moet nog over meer gebouwen springen. uiteindelijk kom je bij een stuk dat je moet springen van het enge gebouw naar het andere. als je op het losstaande gebouw bent moet je iets doorlopen en dan kan je het stuk zien waar je helemaal naar boven moest lopen. je ziet op een gegeven moment een paar jutten boven op het gebouw staan. dan moet je terug lopen naar het stuk dat je van het ene gebouw naar het andere gebouw moest springen. als je dan naar beneden kijkt zie je zo'n groot water opslag ding. daar moet je op springen. dan moet je tegen het gebouw aankijken en zie je een riggel . daar moet je oplopen. als je daar opbent moet je links kijken en zie je een noodtrap. ga daarop en ren helemaal naar beneden. de jutten zullen nog steeds op het gebouw blijven staan. als je helemaal beneden bent staat er bijna altijd een bedrijfwagen. ga daarin en rij weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met mijn Infernus (van Bernie gekregen) door een FIB blokkade naar het 3e eiland :puh:

Ik zette de Infernus voor mijn safehouse (nadat ik terug op Algonquin was) en jatte een Sentinel XS. bel Dwayne op voor backup homies en ging in een steegje tegen de politie vechten :puh:

vet. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

na de misie ''il take her'' kan je daarna weer het gebouw in. (alderney ergens) dan moet je helemaal naar boven gaan en moet je in het rond gaan schieten zodat je politie achter je aan krijgt. dan is links een trap. die moet je op en je moet nog over meer gebouwen springen. uiteindelijk kom je bij een stuk dat je moet springen van het enge gebouw naar het andere. als je op het losstaande gebouw bent moet je iets doorlopen en dan kan je het stuk zien waar je helemaal naar boven moest lopen. je ziet op een gegeven moment een paar jutten boven op het gebouw staan. dan moet je terug lopen naar het stuk dat je van het ene gebouw naar het andere gebouw moest springen. als je dan naar beneden kijkt zie je zo'n groot water opslag ding. daar moet je op springen. dan moet je tegen het gebouw aankijken en zie je een riggel . daar moet je oplopen. als je daar opbent moet je links kijken en zie je een noodtrap. ga daarop en ren helemaal naar beneden. de jutten zullen nog steeds op het gebouw blijven staan. als je helemaal beneden bent staat er bijna altijd een bedrijfwagen. ga daarin en rij weg.

ik begrijp het helemaal :cya:

dus niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een ontsnappingspoging maar wel leuk.

Ik was daarnet aan het wandelen op een strand (die nogal laag licht de dichtbijzijnde straat licht zeker meer dan 10 meter hoog, ik denk ergens in bohan ) ik steek een paar zwervers in krand met een molotovcoctail en daar komt de politie opaf, 3 sterren inmiddels er vliegen verschijdene auto's van die berg ik schuil achter 1ntje maar er vliegen politieautos op mij en ik was dood, het was wel heel spectaculair want tijdand dal alles grijs was ontplofte al die auto's echt de moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

1 * sterretje, en mijn wagen was ontploft, maar was lopend doorgelopen, was nog in de cirkel, en toen ik er net uitliep, stond er een politiewagen vlak voormij, toen ging ik achter een hekje zitten, daardoor moest ik weer in de cirkel gaan staan, en ik zat achter een betonnen blokkade bij een wegenbouw, en de politie zag me niet en reed door, terwijl Niko's kop erboven uit stak.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

pak de patroit (hummer) en rammen die politie xD

de patroit is best goed voor in de achtervolging, als er auto's in de weg staan rij je er niet tegen maar de patroit is zo hoog, hij rijd er over

dat is ook wel ruig :schater::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...