Donald F. Duck Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Missie(s): Pimping Cheaten: Nee Versie: 1.00 Overig: Hij lukt me zelf ook wel, maar toen ik de laatste klus moest doen ging mijn wagen over de kop en had ik geen zin om hem opnieuw te doen.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Pimping: Missie geslaagd! Beloning: hoertjes betalen CJ i.p.v. andersom, $11.100 Twee agressieve klanten: kosten 4 kogels silenced pistol, 30 kogels aangevuld (opgeraapt). Één klant weigerde te betalen, overreden en z'n geld opgeraapt. Ben niet over de kop gegaan , heb geen Pay 'N Spray bezocht, heb geen cheats of mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel Bewerkt: 7 juni 2008 door _KoE_Mzungu
Donald F. Duck Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Bedankt, en laat die auto niet over de kop rollen als je aan de laatste klus wil beginnen. Edit: Bedankt, en die 4 kogels kosten me ook niet mijn kop. Bewerkt: 7 juni 2008 door Donald F. Duck
Recommended Posts