diamond Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 ik ben benieuwt wandt ik doe in de Social Club van GTAIV mee aan de Liberty City Maraton wat is de functie van de volgende bedrijfen Clukin Bell Raine Fleeca LC Betta Weazel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Clukin Bell - Fast food restaurant Raine - ? Fleeca - ? LC - ? Betta - ? Weazel - Nieuwsprogramma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 In de Cluckin Bell kun je Kip kopen dat is fastfood. Raine weet ik niet. De Fleeca is volgens mij geen bedrijf. De Fleeca is een soort van Bank kaartje. Dit kaartje zit bij het Pre-order Christmas pack. Als je dit kaartje bij aankoop van GTA IV inlevert dan krijg je €10,- korting. Hier nog een screen: De LC, is de Liberty City Gun Club. Dit is een Wapen Club, hoe en wat weet ik niet. Filmpje van LC Gun Club De Betta is helemaal geen bedrijf. Hoe je er bij komt, en wat het wel is weet ik niet. En de Weazel Nieuws is een nieuws-station in GTA IV, dat is een parodie van FOX Nieuws. Het Weazel nieuw zorgt voor het verslag van de gebeurtenissen van de stad, samen met de resultaten van Niko's exploits. Voor meer informatie: Weazel News Ik hoop dat ik je iets verder hebt geholpen DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik denk dat Betta wel een bedrijf is aangezien je er bestelauto's (van die kleine vrachtwagens) van ziet rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Ik weet wat Fleeca betekend, het is een creditcard bedrijf, een parodie op Visa, ik hoorde dit op de Radio, 'The Vibe' Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 De andere zijn dus al gegeven, maar volgens mij is Raine een kledingmerk. Volgens mij heeft het een blauw logo. Of ik verwar het met iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 De andere zijn dus al gegeven, maar volgens mij is Raine een kledingmerk. Volgens mij heeft het een blauw logo. Of ik verwar het met iets. alsjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.