Jump to content

GTA blijft zwart beeld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Laatst had ik een probleem dat mijn gta sa poppetjes vage kleuren hadden en dat heb ik vanmorgen gerepareert door mijn oude drivers te verwijderen en alleen die nieuwste te laten draaien. Nadat ik in gta had gezien dat alles het deed ben ik eruit gegaan en n00bmode geinstaleert en toen begon de ellende , ik startte gta op en het bleef zwart beeld nadat ik new game had gedaan en toen moest ik een hardboot doen. Ik had gelukkig een backup gemaakt dus ik had die erover heen gegooid en ik dacht dat hij het nu wel weer deed , dus ik weer kijken en het bleef zwart beeld :duh: . Daarna had ik SA opnieuw geinstaleert maar geen succes , daarna van een vriend zijn CD en precies hetzelfde dus het ligt niet aan mijn SA. Iemand een idee?

PS: Ik heb heel veel videokaart drivers verwijderd en nieuwe gedownload en telkens opnieuw en telkens andere versie's maar geen succes. Mijn videokaart is een ATI RADEON SERIES 9600.

Geplaatst:

Ik zelf heb niet het meeste verstand hiervan maar ik weet misschien wel iets.

Gooi n00bmode zowiezo helemaal van de computer af en gooi vervolgens alle mappen wat betrekking hebben met San Andreas ook van de computer af. Het zou kunnen dat ergens in je register nog iets van San Andreas staat dus maak je register schoon(vergeet niet back-ups te maken want als je iets verkeerd doet met je register dan ben je de pineut!!!). Als het goed is moet je nu San Andreas instaleren en dan moet ie het gewoon doen. Als dit niet zou helpen dan weet ik het ook niet ik heb in elk geval iets geprobeerd om je te helpen.

Khoop dat je er iets aan hebt.

TTB :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...