Jump to content

Youtube account

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Ik wil graag een youtube account aanmaken, maar ik krijg telkens deze melding: Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen of wat het probleem is?

Dank je ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb je probleem even gegoogled en kwam bij een mogelijke oplossing:

Ga naar je internetopties,(extra->internetopties) en neem het tabblad 'privacy'.Daar zie je een schuifbalkje i.v.m. cookies. Zet dit schuifbalkje op 'normaal', en dan zou het misschien werken.

Stond dat balkje al op 'normaal', neem dan misschien nog een stapje lager(laag)

Er stond ook bij dat je bepaalde cookies moet verwijderen, maar ik weet niet direct hoe dat werkt.

Ik hoop dat het werkt :)

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Ik heb je probleem even gegoogled en kwam bij een mogelijke oplossing:

Ga naar je internetopties,(extra->internetopties) en neem het tabblad 'privacy'.Daar zie je een schuifbalkje i.v.m. cookies. Zet dit schuifbalkje op 'normaal', en dan zou het misschien werken.

Stond dat balkje al op 'normaal', neem dan misschien nog een stapje lager(laag)

Er stond ook bij dat je bepaalde cookies moet verwijderen, maar ik weet niet direct hoe dat werkt.

Ik hoop dat het werkt :)

nee :N:duh:

het werkt niet.

Ik vind dit echt ***** bullshit!

Ik moet me toch kunnen aanmelden of niet soms?

Ik denk dat er dan wat mis is met je gegevens. Kijk alles even na. ;) En, als je een Youtube gebruikers naam heb gekozen, kijk dan of hij al bestaat door op 'controleren' te drukken. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Mijn gebruikersnaam is check zeggen ze.

En toch blijf ik de melding Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com krijgen.

Geplaatst:

Je kan ook 'gewoon' inloggen met je Google account. Wel zo makkelijk als je alles onder 1 account hebt.

Geplaatst:
Mijn gebruikersnaam is check zeggen ze.

En toch blijf ik de melding Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com krijgen.

Als je gebruikers naam nog niet is gebruikt, staat er:

'Gebruikersnaam is beschikbaar!'

En als hij al in gebruik is:

'Gebruikersnaam niet beschikbaar'

Joriz@ Mischien heeft hij wel geen Google account. Ik heb alleen een Youtube account, geen Google account. ;)

Geplaatst:
Je kan ook 'gewoon' inloggen met je Google account. Wel zo makkelijk als je alles onder 1 account hebt.

Met mijn Gmail account?

ik heb mijn gmail dingen ingetikt en dan moet ik alsnog aanmelden en krijg alsnog dezelfde melding.

ik heb een vergeten gebruikersnaam opgevraagd en er kwam er een binnen!

Toen deed ik wachtwoord vergeten en kon ik een nieuw wachtwoord maken.

Toen kreeg ik deze melding: Authorization Error.

Ik wordt er strontziek van :duh::duh:

YOUTUBE DOE ES NORMAAL!

>>> Door Thundercover: Rustig maar. We snappen dat je gefrustreerd bent, maar zo verklein je de kans op hulp alleen maar. ;)<<<

Als je op die link, kom je wel wat pagina's tegen. Veel mensen hebben blijkbaar het zelfde probleem. Je kunt hun oplossingen even doorzoeken. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat je cookies en geschiedenis e.d. wissen het probleem verhelpt (kan bijv. met CCleaner). Je moet je cookies ook wel aan hebben staan. Daarnaast ben je misschien te jong voor een registratie?

---------------------------------------------

Ja, de registratie is gelukt!

Ik heb op jouw link geklikt en toen op de bovenste gelijk geklikt en toen de cookies accepteren gedaan, en op die site stond ook een reactie dat iemand Internet Explorer opnieuw had opgestart dat heb ik geprobeert en het werkte!!!

:puh: probeer dit eens :puh:

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

• Is er al niet een de zelfde naam
  • Heb je al eerder een E-mail adres aangemaakt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...