Dizzee Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Men nieuwste signature, rates graag! Reageren
1974 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Leuke licht effecten,ook de kleuren zijn mooi,alleen wat is dat op de achter grond.Hoe dan ook een 10/10. Reageren
KJF Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Wat een mooie sig weer ;D. Je render is goed geplaatst en goed ingeblend. Goed gebruik van C4D's. En de effecten zijn ook weer overweldigend. 100% Reageren
.Phobia Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 geweldig mooie signature. mooie effecten ik heb alleen 1 vraag hoe verwerk je zo goed een C4D in je sig? Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 geweldig mooie signature.mooie effecten ik heb alleen 1 vraag hoe verwerk je zo goed een C4D in je sig? In deze sig heb ik de C4D's op Linear Dodge gezet en delen die onnodig en lelijk waren uitgegumd met een soft round brush. Om de C4D de juiste richting te geven, gebruik je Edit -> Transform -> Rotate. En om de kleur van de C4D aan te passen om één te worden met de achtergrond, gebruik je CTRL + U en verschuif je het balkje van de 'Hue'. Dat is het zo ongeveer. Bedankt voor de rates allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.