Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Onderwerp: Voetbal Soort design: Signature Size design: Max.500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Opmerking: Veel succes
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ok, ik wacht totdat jou inzending er is.
Kloep Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ligt het aan mij, of is de sig van Kai niet zichtbaar?
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ligt het aan mij, of is de sig van Kai niet zichtbaar? Had ff andere host gebruikt omdat imageshack zo sloom deed. Deze is van freeimagehosting: en deze imageshack: (voor mensen die de 1e niet zien.)
Jay; Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ligt het aan mij, of is de sig van Kai niet zichtbaar? Hij is wel degelijk zichtbaar al duurt het wat lang tot hij geladen is. Refresh anders een paar keer of ga zelf naar de link toe. Nu ik toch bezig ben stem ik ook maar gelijk even. Kai-ShockWave Een mooie signature waarbij ik het thema helemaal terug kan vinden. Je hebt aan alles gedacht al vind ik het effect bij sommige delen van de signature wat kleuterig. Bij de bal bijvoorbeeld, daar heb je kleine lijntjes die het effect van de bal moeten tonen. Ik vind het er wat kinderachtig uitzien en ik had liever iets met lichteffecten teruggezien. Wat ik wel waardeer is dat je je best hebt gedaan en je het in ieder geval enigszins terug te vinden is. Je border ziet er prima uit en je render is matig. Ik had die glow om de render weg gehaald en hem wat beter en op een andere manier ingeblend. Bij je tekst had ik één font gekozen en niet twee verschillende. Ook een andere font was beter geweest. Voor de rest een mooie signature al zijn er redelijk veel minpunten. Bigstijn Wat me als eerste opvalt is de gele achtergrond. Met de gele effecten erbij ziet het er prachtig uit en je hebt hem zeker opgevuld. Ik had er wel een ander effect bij gedaan maar dit ziet er ook prima uit. Ook je border en font passen er goed bij al had ik de tekst 'Bigstijn' liever ergens anders teruggezien. Misschien boven in de rechterhoek maar niet op de plek waar het nu zit. Je hebt precies achter de render donkerder gebrusht wat er mooi uitkomt. Ook is de sig zelf van jouw iets kleiner waarbij je 1) minder hoeft op te vullen en 2) de details meer aandacht kan geven. Vooral door de prachtige effecten in de achtergrond ga ik voor jouw signature Stem Bigstijn.
Kloep Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Refreshen hielp niet, en bij die link stond bij mij: 403-FORBIDDEN, dus... De render van Kai komt heel duidelijk naar voren en ik vind dat erg mooi staan. Ook de effecten die toegevoegd zijn aan de sig zijn erg mooi. Die van Kai geef ik een 9/10, die van Bigstijn een 8,5/10 Stem: Kai
HoutwormNL Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 stem is moeilijk vind die straaltjes in die van big wel vet maar die van kai is net wat strakker dus kai krijgt mijn stem
Biocount Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Stem op kai: omdat het er heel mooi uitspringt en de kleur blauw vind ik zowiezo wel mooi
Rullez Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Mijn stem gaat naar Bigstijn, want ik heb het gevoel dat hier net wat meer aangewerkt is. De signature is niet perfect, maar ziet er zeker niet slecht uit. De signature bevat namelijk leuke effecten, heeft goed kleurgebruik en ga zo maar door. Bigstijn
Robin B Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik stem op Bigstijn omdat hij mooi kleuren heeft.Die van kai ook mooi maar kaler. Mijn stem: Bigstijn
M4X Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik stem op Bigstijn, die signature komt over het algemeen net wat mooier over. Ik ben niet heel erg onder de indruk van beide signatures, maar ze zijn ook niet slecht. Het C4D gebruik is goed bij Bigstijn, alleen is het jammer dat de achtergrond een beetje eentonig is. Ook is de tekst niet zo heel goed, je had hier beter een ander font en een andere kleur voor kunnen gebruiken, en de outer glow weg kunnen laten. De render ziet er goed uit, alleen is het jammer dat met geel overheen gebrushed is, zo springt Van Persie namelijk niet echt uit de signature. Kai Shcokwave, jouw signature vind ik net wat minder mooi dan die van Bigstijn. Het enige grote pluspunt is het goede gebruik van de brushes, om de bal en om de render heen. Die motion blur op de bal had je wat mij betreft weg mogen laten, want dat staat niet echt goed bij de rest van de signature. Hetzelfde geld voor de outerglow, die vind ik veel te fel. De tekst is redelijk en goed in constrast met elkaar, maar als je hier net wat meer effecten in zou hebben gestopt zou dat de gehele signature een mooiere look geven. KUTGW
Bossinkje Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik stem op Kai.Zijn sig heeft erg mooie effecten,dus daarom vind ik die van hem mooier.
Recommended Posts