The-oracle Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Hallo, K heb een HD-TV gekocht en die komt binnenkort . Nou heb ik er niet zoveel verstand van, zo weet ik wel bijvoorbeeld dat een HDMI kabeltje het beeld mooier maakt maar volgens mij is dat niet zo simpel als scart... Ik keek in het boekje over ps3 aansluiten op HD-TV en dat leek best wel ingewikkeld... zo mioest je allemaal beeld instellingen enz. Mijn vragen zijn : Wordt je hele ps3 leeggegooit als je em op een HD-TV aansluit (omdat je em helemaal opnieuw moet instellen, het beeld dan.)? Is het de moeite waard om een HDMI kabel te kopen? En zijn er eventueel nog meer dingen die ik moet weten? Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar HD TV kon niet want dat was een te kort woord en ik kon ook niks vinden met bijv. televisie Groeten T-Oracle Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 vraag 1: Nee, je files worden niet weg gegooid. Je gebruikt een andere kabel voor beter beeld. Dat heeft niks te maken met je savefiles. vraag 2: Als je een HDMI kabel gebruikt dan wordt het beeld veel beter. Voor het algemeel (grote vlakken) zien het hetzelfde uit maar de details zijn veel en veel scherper (denk maar aan een autogrill). vraag 3: Ik denk van niet. Ik zou voor de zekerheid nog de scartkabel erinlaten voor als de HDMI kabel niet werkt. Dan kun je alle instellig nog een keer goed instellen want anders heb je een PS3 zonder beeld en dan kun je niks. Reageren
The-oracle Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 vraag 1: Nee, je files worden niet weg gegooid. Je gebruikt een andere kabel voor beter beeld. Dat heeft niks te maken met je savefiles.vraag 2: Als je een HDMI kabel gebruikt dan wordt het beeld veel beter. Voor het algemeel (grote vlakken) zien het hetzelfde uit maar de details zijn veel en veel scherper (denk maar aan een autogrill). vraag 3: Ik denk van niet. Ik zou voor de zekerheid nog de scartkabel erinlaten voor als de HDMI kabel niet werkt. Dan kun je alle instellig nog een keer goed instellen want anders heb je een PS3 zonder beeld en dan kun je niks. Ok ,thnx en als ik die HDMI kabel voor et eerst erin heb, merkt ie dat dan meteen of moet je eerst gewoon naar instellingen en dan beeldinstellingen... Opzich kan ik het ook op het moment bekijken maar ik vindt et wel handig als ik et alvast weet Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 vraag 1: Nee, je files worden niet weg gegooid. Je gebruikt een andere kabel voor beter beeld. Dat heeft niks te maken met je savefiles.vraag 2: Als je een HDMI kabel gebruikt dan wordt het beeld veel beter. Voor het algemeel (grote vlakken) zien het hetzelfde uit maar de details zijn veel en veel scherper (denk maar aan een autogrill). vraag 3: Ik denk van niet. Ik zou voor de zekerheid nog de scartkabel erinlaten voor als de HDMI kabel niet werkt. Dan kun je alle instellig nog een keer goed instellen want anders heb je een PS3 zonder beeld en dan kun je niks. Ok ,thnx en als ik die HDMI kabel voor et eerst erin heb, merkt ie dat dan meteen of moet je eerst gewoon naar instellingen en dan beeldinstellingen... Opzich kan ik het ook op het moment bekijken maar ik vindt et wel handig als ik et alvast weet Volgens mij zal de TV de gewone instellingen behouden, maar ik kan natuurlijk ook altijd mis zijn. Probeer het eens uit en laat een bevestiging weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.