salmonella Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 in mta:sa heb je standaard controls. die bevallen mij niet, want je kan niet met de muis je caracter besturen. wat moet ik omzeten (om net als in de gewone gta:sa) je caracter met de muis te besturen Groet Salmonella Reageren
Kosmo Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. Reageren
salmonella Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. ja je moet het bij settings doen. (maar mijn engels is niet zo super goed,ben ook maar 11 jaar) dus wat moet je veranderen en hoe Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. ja je moet het bij settings doen. (maar mijn engels is niet zo super goed,ben ook maar 11 jaar) dus wat moet je veranderen en hoe ga naar settings pak het gta sa boekje erbij en je kan alles dan makkelijk invullen Reageren
salmonella Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. ja je moet het bij settings doen. (maar mijn engels is niet zo super goed,ben ook maar 11 jaar) dus wat moet je veranderen en hoe ga naar settings pak het gta sa boekje erbij en je kan alles dan makkelijk invullen die settings heten anders ,maar bedankt voor je hulp. Mijn probleem is nu opgelost. Groet salmonella Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.