Jump to content

Plotseling save game kwijt.


Adren4Line

Recommended Posts

Heey ik heb gisteravond de demo van Battlefield Bad Company gedownload. Toen ik die even gespeeld had wou ik weer gta gaan doen en kwam ik erachter dat mijn savegame verdwenen was :N Heeft iemand hier ook last van en zou dit alleen komen doordat ik BBC heb gedownload? Ik heb hem trouwens wel gedownload en gespeelt met de cd van GTA er nog in.

Bewerkt: door Adren4Line
Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik heb gisteravond de demo van Battlefield Bad Company gedownload. Toen ik die even gespeeld had wou ik weer gta gaan doen en kwam ik erachter dat mijn savegame verdwenen was :N Heeft iemand hier ook last van en zou dit alleen komen doordat ik BBC heb gedownload? Ik heb hem trouwens wel gedownload en gespeelt met de cd van GTA er nog in.

he man effe vraagje

ben je echt al je safe games kwijt als je via hoofdmenu kijkt of laadt gta de safegame gewoon niet meer

want dat heb ik dus wel gehad effe een andere laden via hoofd menu van je ps3 en je kan weer spelen

het lijkt mij sterk dat het downloaden van bbc jou safe games wist

he suc 6

Link to comment
Delen op andere websites

Een savegame verdwijnt niet zomaar. Is het niet het geval dat je schijfruimte vrij wilde maken, en toen per ongeluk vanuit het playstation 3 menu je save bestanden verwijdert hebt in plaats van de game data. In ieder geval, de kans dat je zelf je save bestanden verwijderd hebt en dit waarschijnlijk zonder bedoeling gedaan hebt, is 95%.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...