metehan Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 hoe kan ik eigen radiozender maken? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) >>zoekmachine<< Circa 292.000 resultaten. Bewerkt: 8 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
joppie Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Nee dat kan helaas niet. Je hebt in SA alleen de User Track Player waar je je eigen muziek kan afspelen. Met F5 kun je een track overslaan. (alleen bij UTP) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 >>zoekmachine<< Circa 292.000 resultaten. Hij bedoelt denk ik een radiozender in SA . Maar dan moet ik je teleur stellen, dat kan helaas niet. Rockstar heeft zelf namelijk al genoeg radiozenders in het spel gedaan. Wat je wel kan doen is je eigen nummers in je spel afspelen. Dat doe je door de volgende stappen door te nemen: 1. Ga naar Mijn documenten 2. Ga naar de map GTA San Andreas User Files. 3. Ga dan naar User Tracks. 4. Plak je muziek in die map. 5. Kijk of het werkt ingame. Dat is het enige wat je kan doen, wil je een eigen radiozender maar niet in SA. Dan klik je op de link van _KoE_Mzungu. Maar dan kan je het toch echt beter in een ander fora vragen . Reageren
joppie Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Als je je spel hebt geladen moet je nog even naar options/audio/user track player/scan tracks ofsowiets... Dan pas kun je je muziek oren die je zoals hierboven gezegd in de map User Tracks hebt gezet. Anders krijg je alleen reclames... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.