Jump to content

Beste "wapenpakket"


Murcielago

Recommended Posts

Ik zal even een selectie maken. :D De wapens in het vetgedrukt zijn de wapens die je het best neemt.

Fist

Knife/Bat

Pistol/Combat Pistol

Micro-SMG/SMG

Assault Rifle/Carbine Rifle

Pump Shotgun/Combat Shotgun

Sniper Rifle/Combat Sniper

RPG

Molotov/Grenade

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wapenpakket is altijd: M4 met 570 kogels, Desert Eagle met 800 kogels, 18 granaten, 10 rocketlauncher's, SMG met 1000 kogels en Sniper met 50 kogels, en een Combat Shotgun. Natuurlijk ook nog 'kogelvrij vest'. Zo dit was mijn Wapenpakket. Dit wapenpakket neem ik altijd mee, als ik een missie ga beginnen. Echt een fantastisch pakket, maar het kost ook erg veel. Je bent dan ongeveer $75.000,- kwijt. Alleen een RocketLauncher met 10 kogels dan ben je al $65.000,- kwijt. Maar goed, daar heb je dan ook wel wat aan :puh:

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je aan de Desert Eagle? Ik ben nu op de 40 % en kan hem nog steeds niet kopen..
Door naar een van de Vindplaatsen te gaan. :)

Mijn selectie: Fist, Knife, Combat Pistol, Micro SMG, Carbine Rifle, Combat Shotgun, Combat Sniper, RPG, Grenades.

@ Hierboven: MP5 is eruit gehaald. Ik denk dat je de SMG bedoeld, welke gebaseerd is op de Special Weapon Machine Pistol 10, of kortweg SW MP10

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je aan de Desert Eagle? Ik ben nu op de 40 % en kan hem nog steeds niet kopen..
Je kunt ze vinden Zie ASPHALT z'n reactie. Maar je kunt hem ook 'stelen'. Ga naar een wapenshop en schiet dan de eigenaar neer, deze heeft ook een Desert Eagle. Echt een top wapentje, drie kogels en je 'vijand' is dood.

Succes met het stelen/vinden van de Desert Eagle ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je aan de Desert Eagle? Ik ben nu op de 40 % en kan hem nog steeds niet kopen..
Je kunt ze vinden Zie ASPHALT z'n reactie. Maar je kunt hem ook 'stelen'. Ga naar een wapenshop en schiet dan de eigenaar neer, deze heeft ook een Desert Eagle. Echt een top wapentje, drie kogels en je 'vijand' is dood.

Succes met het stelen/vinden van de Desert Eagle ^_^

Nadeel is dat wanneer je de wapenhandelaar dood schiet je nooit meer wat bij hem kan kopen. Nee, je kan de wapens ook niet eigenhandig stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wapenpakket is altijd: M4 met 570 kogels, Desert Eagle met 800 kogels, 18 granaten, 10 rocketlauncher's, SMG met 1000 kogels en Sniper met 50 kogels, en een Combat Shotgun. Natuurlijk ook nog 'kogelvrij vest'. Zo dit was mijn Wapenpakket. Dit wapenpakket neem ik altijd mee, als ik een missie ga beginnen. Echt een fantastisch pakket, maar het kost ook erg veel. Je bent dan ongeveer $75.000,- kwijt. Alleen een RocketLauncher met 10 kogels dan ben je al $65.000,- kwijt. Maar goed, daar heb je dan ook wel wat aan :puh:

DSgregor :cya:

volgens mij is de max aantal kogels met rocket launcher maar 8 hoor

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

je moet toch eerst goed kijken naar welke soort wapens ut zijn of hoe ze reageren.

dat had je in gta sa veel bijv. de smg's enzo die schoten neit allemaal even snel of waren neit even sterk.

ik let ook veel op of een wapen snel schiet

dat is dus minder tijd om iemand te kille dus jij word ook neit snel dan geraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...