Think Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Wat gebeurt er bij de begrafenis als je Francis hebt vermoord? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Wat gebeurt er bij de begrafenis als je Francis hebt vermoord? Naar mijn weten gebeurt er juist hetzelfde. Het enige verschil is dat je Francis naar Colony Island moet brengen en Derrick naar Dukes. Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Je moet naar de 'Church' toe, hier krijg je nog een toespraak te horen van een meneer. Vervolgens moet je Derrick/Francis naar het kerkhof brengen in een lijkwagen. Ondertussen komen er een paar Gangsters op je af. Waarom die op je af komen weet ik niet. Hun maken het je erg moeilijk. Je moet Derrick/Francis veilig bij het kerkhof brengen. De Gangsters schieten op je, waardoor Derrick/Francis misschien uit de kofferbak valt. Als dit gebeurt dan is het Mission Failed.. Dit is een korte samenvatting van wat er gebeurt in de missie 'Blood Brothers'. Ik heb Derrick[/font] vermoordt DSgregor Bewerkt: 8 juni 2008 door DSgregor Reageren
Think Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ahzo, juist hetzelfde. Het zijn de Albanezen die de begrafenis komen verstoren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.