Donald F. Duck Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik was in SA aan het spelen, kom ik opeens een Balla tegen terwijl die niet meer in LS te vinden zijn. Hier een screen van het lijk: Rechts de rode Majestic waar de Balla in zat. Ik kon in de omgeving geen andere Ballas vinden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Volgens mij is dat geen Ballas. Die hebben paars aan en die gast heeft zwart aan. FF het beeld licht maken en het is inderdaad een Ballas. Ik weet niet hoe het kan. Het kan een kleine glitch zijn ofzo. Bewerkt: 8 juni 2008 door GTAGijsso Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik denk zelf dat het ligt aan de spawngenerator, dat hij per ongeluk een model van de Ballas met de Ballaonderdelen gespawnd heeft. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Als je alle territories onder controle hebt, dan rijden er nog Ballas rond hoor. Hetzelfde geldt voor andere gangs. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 In Grove territory? En ik heb geen Vagos of Ballas meer gezien na de complete overwinning van Grove. Reageren
martin123 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 na dat je die missie hebt gedaan en alles groen hebt gemaakt als je dan naar san fiero gaat word alles weer paars omdat the balles alles heeft over genomen weer later in het spel kan je het weer allemaal groen maken en dan zijn ze wegg voor goed geloof ik gr martin123 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) na dat je die missie hebt gedaan en alles groen hebt gemaakt als je dan naar san fiero gaat word alles weer paars omdat the balles alles heeft over genomen weer later in het spel kan je het weer allemaal groen maken en dan zijn ze wegg voor goed geloof ik gr martin123 nee hoor, soms zie je dan nog een ballas rijden;) maar je vind ze dan niet meer in groepjes als je alle controle hebt. Bewerkt: 8 juni 2008 door MegaPilot Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 na dat je die missie hebt gedaan en alles groen hebt gemaakt als je dan naar san fiero gaat word alles weer paars omdat the balles alles heeft over genomen weer later in het spel kan je het weer allemaal groen maken en dan zijn ze wegg voor goed geloof ik gr martin123 Dat is niet waar, het zijn spelfiguren (peds) die zich telkens weer Spawnen op een andere plek. Ik kom bijvoorbeeld wel eens een LS agent in SF tegen. Dat zijn kleine foutjes. Ook wel bugjes genoemd. Maar niet alle ballas zijn ineens dood. Het is juist logisch dat je ze nog tegenkomt vind ik . Reageren
.Senne Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) bij mij lopen er overal nog balla's rond, terwijl ik alle, maar dan ook alle terrytories onder controle heb. als ik er zo drie doodschiet begint er ook geen gang war ofzo, dus ik denk dat ze bij mij nooit weg gaan gaan. is wrs een bug fzo, nog iemand die raad weet, of mss zelf heeft meegemaakt? greetz_ EDIT: plus, zij proberen steeds weer mijn gebied over te nemen, maar als ik hen versla en verder speel, gebeurt dit altijd opnieuw. Bewerkt: 8 juni 2008 door senneken Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Dan heb je kans dat een gebied niet volledig is overgenomen. Ben je wel eens tijdens een gangwar 'wasted' geweest? Als je bijvoorbeeld tijdens de 2de of 3de wave doodgaat wordt dat gebied gedeeld door Grove Street en de gang die je daar hebt aangevallen. Beide gangs lopen dan door dat gebied terwijl dat gebied wel wordt meegerekend bij jou totaal aantal gebieden. De kleur van zo'n gebied is vaak een mengeling van de kleuren van de gangs die daar lopen. Ballas (paars) + Grove (groen) = bruin. Vagos (geel) + Grove (groen) = geelgroen ... dit laatste is dus heel lastig te onderscheiden van de echte groene gebieden. Maar de andere gang in zo'n gebied kan dus een aangrenzend gebied aanvallen. Let dus goed op welke gebieden aangevallen worden en dan weet je waar je ongeveer moet kijken naar een aangrenzend gebied, een gebied wat gedeeld wordt door 2 gangs. Als je het niet kan zien of niet zeker weet upload dan even je savegame, dan kijk ik er even naar. Reageren
Hackman Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Dat heb ik inderdaad ook een keer gehad. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Dan heb je kans dat een gebied niet volledig is overgenomen. Ben je wel eens tijdens een gangwar 'wasted' geweest?Als je bijvoorbeeld tijdens de 2de of 3de wave doodgaat wordt dat gebied gedeeld door Grove Street en de gang die je daar hebt aangevallen. Beide gangs lopen dan door dat gebied terwijl dat gebied wel wordt meegerekend bij jou totaal aantal gebieden. De kleur van zo'n gebied is vaak een mengeling van de kleuren van de gangs die daar lopen. Ballas (paars) + Grove (groen) = bruin. Vagos (geel) + Grove (groen) = geelgroen ... dit laatste is dus heel lastig te onderscheiden van de echte groene gebieden. Maar de andere gang in zo'n gebied kan dus een aangrenzend gebied aanvallen. Let dus goed op welke gebieden aangevallen worden en dan weet je waar je ongeveer moet kijken naar een aangrenzend gebied, een gebied wat gedeeld wordt door 2 gangs. Als je het niet kan zien of niet zeker weet upload dan even je savegame, dan kijk ik er even naar. bruine gebieden heb ik sowieso niet, nog nooit gezien, en op zo van die groen-gele heb ik meermaals gechecked, maar niet gevonden, en ben nog nooit wasted geweest tijdens een gang war, dan herlaad ik het spel altijd. zal vandaag of morgen een savegame uploaden, als u er dan eens naar wil kijken. (savegame staat momenteel op andere pc) greetz_ Reageren
Basssss Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ergens bij de Transfender in Los Santos zit aan de noordkant van de ganggebieden een héél klein stukje ganggebied, net groot genoeg voor 3 motors, je moet goed kijken voordat je het ziet. Misschien heb je dat stukje over 't hoofd gezien. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor de tweede keer; als je alle territorium hebt gaan ze je niet mer aanvallen; je vind ze niet meer in groepjes, maar ze rijden soms nog rond in een auto! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.