Jump to content

Favoriete moordenaar

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie is jouw favoriete moordenaar uit de film?

Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

7

• studio dewolf

6

• Flashingdemon666

3

• Fyre

3

Geplaatst:

Vind ik ook wel een Vette :D

Maar die gast uit saw. Die met dat rare hoofd ben ze naam kwijt. Vind ik ook wel Vet :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn favo Moordenaar is toch echt Tomas Hewitt/ Leatherface in Texas Chainsaw massacre. Gister nog op tv, echt een geweldigge film:

leatherface2003-2.JPG

Bewerkt: door Bigstijn
Mijn favo Moordenaar is toch echt Tomas Hewitt/ Leatherface in Texas Chainsaw massacre. Gister nog op tv, echt een geweldigge film:

leatherface2003-2.JPG

Die is echt mooi ja.Ik moet wel wat plaatjes posten van mijn top 3:

Jason Voorhees is 1.

. Thomas Hewitt .2

.Gozers van Scream .3

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:
Ik vond die gast uit silence of the lambs ook wel gaaf.

Hannibal.

Cubangangster dat is Thomas hewitt uit The texas chainsaw massacre.

Ik ben zeer verontwaardigd dat deze nog niet langs is gekomen:

hannibal.jpg

HANNIBAL LECTER

Leatherface, Jason, Freddy Krueger, allemaal nepmoordenaars. Hannibal Lecter zit op de troon. Het is waarschijnlijk mijn meest favoriete filmpersonage die ik ken.

Een heel slimme, sluwe man die voorheen psychiater was die ook nog eens kannibaal is. Als jullie de films gezien hebben snappen jullie het misschien wel.

Edit: Ah Warrock heeft hem al eens genoemd. Je hebt smaak!

Ga's minder posten en meer aandacht besteden aan de zinsopbouw van je andere posts. "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" :7

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:

*plaatje*

HANNIBAL LECTER

Leatherface, Jason, Freddy Krueger, allemaal nepmoordenaars. Hannibal Lecter zit op de troon. Het is waarschijnlijk mijn meest favoriete filmpersonage die ik ken.

Als jullie de films hebben gezien zouden jullie het misschien snappen. Een heel slimme, sluwe man die voorheen psychiater was die ook nog eens kannibaal is. Als jullie de films gezien hebben snappen jullie het misschien wel.

Dat is de gast die ik bedoelde! Dat is dus inderdaat Hanibal. Ik vond hem de allerbeste moordenaar ter wereld.

Geplaatst:

hannibal.jpg

HANNIBAL LECTER

Als jullie de films hebben gezien zouden jullie het misschien snappen. Een heel slimme, sluwe man die voorheen psychiater was die ook nog eens kannibaal is. Als jullie de films gezien hebben snappen jullie het misschien wel.

Ga's minder posten en meer aandacht besteden aan de zinsopbouw van je andere posts. "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" :7

Leatherface is niet nep!!! Hij heeft echt bestaan hoor.

Geplaatst:

:schater:

Leatherface echt bestaan, waar haal je dat vandaan? Het personage van Leatherface is deels gebaseerd op seriemoordenaar Ed Gein, een seriemoordenaar die delen van zijn slachtoffers lichaam hield. Het enige stukje waarheid in Texas Chainsaw Massacre is dus dat er inderdaad een moordenaar is geweest die huiden van zijn slachoffers hield, maar Gein maakte er geen maskers van ;)

Mijn favoriete moordenaar is Alex uit A Clockwork Orange. Geen moordenaar met een grote bijl o.i.d, maar een sadist, die eigenlijk niet eens van plan was de moord te plegen. Het moordwapen? Een marmeren penis van een meter..

Mocht dat niet tellen ga ik voor Jack Frost, de moordende sneeuwpop. Niks geen 'waargebeurde' onzin, gewoon een moordenaar met een goed gevoel voor humor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...