studio dewolf Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Wie is jouw favoriete moordenaar uit de film? Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar? Reageren
oostzaan Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Wie is jouw favoriete moordenaar uit de film?Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar? Vind ik ook wel een Vette Maar die gast uit saw. Die met dat rare hoofd ben ze naam kwijt. Vind ik ook wel Vet Reageren
studio dewolf Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 http://www.virginmedia.com/images/jigsaw-431x300.jpg Bedoel je die moordenaar? Hij heet Jigsaw. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Mijn favo Moordenaar is toch echt Tomas Hewitt/ Leatherface in Texas Chainsaw massacre. Gister nog op tv, echt een geweldigge film: Bewerkt: 8 juni 2008 door Bigstijn Reageren
oostzaan Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 http://www.virginmedia.com/images/jigsaw-431x300.jpgBedoel je die moordenaar? Hij heet Jigsaw. jaa:P Reageren
Robin B Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Mijn favo Moordenaar is toch echt Tomas Hewitt/ Leatherface in Texas Chainsaw massacre. Gister nog op tv, echt een geweldigge film: Die is echt mooi ja.Ik moet wel wat plaatjes posten van mijn top 3: Jason Voorhees is 1. . Thomas Hewitt .2 .Gozers van Scream .3 Bewerkt: 8 juni 2008 door robin bbb Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik vond die gast uit silence of the lambs ook wel gaaf. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Mijn top 3: De gozer uit Scream] 2 Jigsaw 3 Texas Chainsaw massacre guy Reageren
Robin B Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik vond die gast uit silence of the lambs ook wel gaaf. Hannibal. Cubangangster dat is Thomas hewitt uit The texas chainsaw massacre. Reageren
Sandra Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 1. Jigsaw (uit Saw 1 t/m 4) 2. Pennywise the Clown (uit IT) 3. Killer uit Scream Reageren
Fyre Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Ik ben zeer verontwaardigd dat deze nog niet langs is gekomen: HANNIBAL LECTER Leatherface, Jason, Freddy Krueger, allemaal nepmoordenaars. Hannibal Lecter zit op de troon. Het is waarschijnlijk mijn meest favoriete filmpersonage die ik ken. Een heel slimme, sluwe man die voorheen psychiater was die ook nog eens kannibaal is. Als jullie de films gezien hebben snappen jullie het misschien wel. Edit: Ah Warrock heeft hem al eens genoemd. Je hebt smaak! Wie is jouw favoriete moordenaar uit de film?Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar? Ga's minder posten en meer aandacht besteden aan de zinsopbouw van je andere posts. "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" Bewerkt: 10 juni 2008 door Fyre Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik ben zeer verontwaardigd dat deze nog niet langs is gekomen:*plaatje* HANNIBAL LECTER Leatherface, Jason, Freddy Krueger, allemaal nepmoordenaars. Hannibal Lecter zit op de troon. Het is waarschijnlijk mijn meest favoriete filmpersonage die ik ken. Als jullie de films hebben gezien zouden jullie het misschien snappen. Een heel slimme, sluwe man die voorheen psychiater was die ook nog eens kannibaal is. Als jullie de films gezien hebben snappen jullie het misschien wel. Edit: Ah Warrock heeft hem al eens genoemd. Je hebt smaak! Dat is de gast die ik bedoelde! Dat is dus inderdaat Hanibal. Ik vond hem de allerbeste moordenaar ter wereld. Reageren
Robin B Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik ben zeer verontwaardigd dat deze nog niet langs is gekomen: HANNIBAL LECTER Leatherface, Jason, Freddy Krueger, allemaal nepmoordenaars. Hannibal Lecter zit op de troon. Het is waarschijnlijk mijn meest favoriete filmpersonage die ik ken. Als jullie de films hebben gezien zouden jullie het misschien snappen. Een heel slimme, sluwe man die voorheen psychiater was die ook nog eens kannibaal is. Als jullie de films gezien hebben snappen jullie het misschien wel. Edit: Ah Warrock heeft hem al eens genoemd. Je hebt smaak! Wie is jouw favoriete moordenaar uit de film?Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar? Ga's minder posten en meer aandacht besteden aan de zinsopbouw van je andere posts. "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" Leatherface is niet nep!!! Hij heeft echt bestaan hoor. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Leatherface echt bestaan, waar haal je dat vandaan? Het personage van Leatherface is deels gebaseerd op seriemoordenaar Ed Gein, een seriemoordenaar die delen van zijn slachtoffers lichaam hield. Het enige stukje waarheid in Texas Chainsaw Massacre is dus dat er inderdaad een moordenaar is geweest die huiden van zijn slachoffers hield, maar Gein maakte er geen maskers van Mijn favoriete moordenaar is Alex uit A Clockwork Orange. Geen moordenaar met een grote bijl o.i.d, maar een sadist, die eigenlijk niet eens van plan was de moord te plegen. Het moordwapen? Een marmeren penis van een meter.. Mocht dat niet tellen ga ik voor Jack Frost, de moordende sneeuwpop. Niks geen 'waargebeurde' onzin, gewoon een moordenaar met een goed gevoel voor humor. Reageren
moechy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Deze is ook best gaaf. Geen idee wie dat is. Het is niet griezelig hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.