Jump to content

Favoriete moordenaar


studio dewolf

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    7

  • studio dewolf

    6

  • Flashingdemon666

    3

  • Fyre

    3

fyre: Wat is grappig met die zin "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" Dat is toch goede zin.

Het is geen correct Algemeen beschaafd Nederlands. Zelfs in de volksmond klinkt het uiterst verbazingwekkend dat de samenhang van uw zin niet compatibel is met de leestekens, wat betreft het onderwerp van deze discussie.

Daarom moet ik u helaas mededelen dat u voor uw Nederlandsche taal....GEZAKT bent!!1! :7

edit:

Mijn welgemeende exuses, Studiodewolf. Het was niet mijn bedoeling uw gezondheid in twijfel te trekken. Hierbij verleen ik je gratie om mij te beledigen door middel van een ordinair schuttingwoord. Zie het maar als een spreekwoordelijk: Uit de gevangenis zonder te betalen -kaartje.

Bewerkt: door Disturbed
Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen stomme les Nederlands en je weet dat ik ben doof dus niets aan doen maar dat is niet grappig,hoor.

Disturbed: Je maakt ook fout. "Nederlandsche taal"

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

Leatherface echt bestaan, waar haal je dat vandaan? Het personage van Leatherface is deels gebaseerd op seriemoordenaar Ed Gein, een seriemoordenaar die delen van zijn slachtoffers lichaam hield. Het enige stukje waarheid in Texas Chainsaw Massacre is dus dat er inderdaad een moordenaar is geweest die huiden van zijn slachoffers hield, maar Gein maakte er geen maskers van ;)

Mijn favoriete moordenaar is Alex uit A Clockwork Orange. Geen moordenaar met een grote bijl o.i.d, maar een sadist, die eigenlijk niet eens van plan was de moord te plegen. Het moordwapen? Een marmeren penis van een meter..

Mocht dat niet tellen ga ik voor Jack Frost, de moordende sneeuwpop. Niks geen 'waargebeurde' onzin, gewoon een moordenaar met een goed gevoel voor humor.

*filmpje*

In welke film kwam die sneeuwman voor? Die wil ik namenlijk wel eens zien! :tu:

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

Leatherface echt bestaan, waar haal je dat vandaan? Het personage van Leatherface is deels gebaseerd op seriemoordenaar Ed Gein, een seriemoordenaar die delen van zijn slachtoffers lichaam hield. Het enige stukje waarheid in Texas Chainsaw Massacre is dus dat er inderdaad een moordenaar is geweest die huiden van zijn slachoffers hield, maar Gein maakte er geen maskers van ;)

Mijn favoriete moordenaar is Alex uit A Clockwork Orange. Geen moordenaar met een grote bijl o.i.d, maar een sadist, die eigenlijk niet eens van plan was de moord te plegen. Het moordwapen? Een marmeren penis van een meter..

Mocht dat niet tellen ga ik voor Jack Frost, de moordende sneeuwpop. Niks geen 'waargebeurde' onzin, gewoon een moordenaar met een goed gevoel voor humor.

Er staat wel aan het begin: Inspired by a true story.???

Bij 2.18 natuurlijk kijken.

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel Hannibal Lecter.

Het is een realistische seriemoordenaar, die in principe echt zou kunnen bestaan.

Geen neppe zwerver die zijn gezicht verbergd met een ijshockey-masker, maar een

sluwe, sadistische man die zijn slachtoffers op gruwelijke wijze het zwijgen op legt.

Die blik in zijn ogen spreekt ook boekdelen, als ik op mijn 5e Silence of the Lambs had gekeken, had ik waarschijnlijk 7 kleuren stront gescheten.

Link to comment
Delen op andere websites

fyre: Wat is grappig met die zin "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" Dat is toch goede zin.

Je maakt precies dezelfde fout alweer.

Zoals jij het zegt (in half-Nederlands):"Dat is toch goede zin."

Zoals het hoort: "Dat is toch een goede zin?"

En nu even wat er zo grappig aan was.

"Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?"

Ten eerste, je praat weer half-Nederlands. Ten tweede, wat doet dat vraagteken daar in godsnaam? Je zei eigenlijk een bevestiging als een vraag, waardoor het helemaal niet klopt.

Zo moet je het dus wel doen.

"Ik vind Freddy Krueger een coole moordenaar."

Noem me gerust een spellingsnazi. ^_^

Vat deze post niet als agressief op alsjeblieft, ik wil je gewoon laten zien zoals het WEL moet. En nou maakt het nu niet veel uit, maar wat nou als je straks geacht wordt een brief netjes te schrijven als je bijvoorbeeld voor een (nieuwe) baan solliciteert?

Ik heb ooit op stage eens een sollicitatiebrief gezien van iemand die inhoudelijk van geen kant klopte, geen naam of telefoonnummer bij stond, (wel een adres) en in een onleesbaar lettertype stond. De manager van dat bedrijf moest er wel om lachen, en ik ook. Het zag er zo vreselijk uit. :7

De manager had geeneens zin om überhaupt op die sollicitatiebrief in te gaan.

Wat nou als jij een sollicitatiebrief als dat schreef? Veel succes als putjesschepper bij de gemeente, of schoonmaker bij de plaatselijke Rabobank. :cya:

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

fyre: Wat is grappig met die zin "Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?" Dat is toch goede zin.

Je maakt precies dezelfde fout alweer.

Zoals jij het zegt (in half-Nederlands):"Dat is toch goede zin."

Zoals het hoort: "Dat is toch een goede zin?"

En nu even wat er zo grappig aan was.

"Ik vind Freddy Krueger coole moordenaar?"

Ten eerste, je praat weer half-Nederlands. Ten tweede, wat doet dat vraagteken daar in godsnaam? Je zei eigenlijk een bevestiging als een vraag, waardoor het helemaal niet klopt.

Zo moet je het dus wel doen.

"Ik vind Freddy Krueger een coole moordenaar."

Noem me gerust een spellingsnazi. ^_^

Vat deze post niet als agressief op alsjeblieft, ik wil je gewoon laten zien zoals het WEL moet. En nou maakt het nu niet veel uit, maar wat nou als je straks geacht wordt een brief netjes te schrijven als je bijvoorbeeld voor een (nieuwe) baan solliciteert?

Ik heb ooit op stage eens een sollicitatiebrief gezien van iemand die inhoudelijk van geen kant klopte, geen naam of telefoonnummer bij stond, (wel een adres) en in een onleesbaar lettertype stond. De manager van dat bedrijf moest er wel om lachen, en ik ook. Het zag er zo vreselijk uit. :7

De manager had geeneens zin om überhaupt op die sollicitatiebrief in te gaan.

Wat nou als jij een sollicitatiebrief als dat schreef? Veel succes als putjesschepper bij de gemeente, of schoonmaker bij de plaatselijke Rabobank. :cya:

Misschien is hij wel doof.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn welgemeende exuses, Studiodewolf. Het was niet mijn bedoeling uw gezondheid in twijfel te trekken. Hierbij verleen ik je gratie om mij te beledigen door middel van een ordinair schuttingwoord. Zie het maar als een spreekwoordelijk: Uit de gevangenis zonder te betalen -kaartje.

:schater:_O_

Het is geen stomme les Nederlands en je weet dat ik ben doof dus niets aan doen maar dat is niet grappig,hoor.

Disturbed: Je maakt ook fout. "Nederlandsche taal"

Sorry, dat wist ik niet. ;)

Maar toch, Nederlandsch is wel goed Nederlands. Het is Oud-Nederlands namelijk. Kijk maar eens in wat oude Nederlandse documenten. ;)

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...