Jump to content

Taking the trash


RS-modder

Recommended Posts

Volgens mij krijg je later een telefoontje, of een SMS'je dat je het savehouse krijgt. Kijk ook nog even voor de zekerheid, of je het savehouse hebt gekregen, want misschien staat hij er al gewoon.

Als hij er niet op staat, moet je dus even gedult hebben. Als je hem helemaal niet krijgt, zit er niks anders op dan het spel overnieuw te spelen. Tenzij je het savehousen et belangrijk vindt. Kijk dus nog even goed! En wacht af. Ga desnoods nog een paar andere missies spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

"dat pak" is nu niete echt zo duidelijk. Als je het pak van claud uit gta III bedoelt, dan kan ik zeggen dat je die alleen maar krijgt als je in de missie "the holland play" Playbox x[/font] vermoord. Als je in die missie dwayne[/font] vermoord dan krijg je niks.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

@IVTrailer: Hier kan je de beloningen zien, en kijken wat hij bedoelt: Klik

Lekker slim van me. Ik was even vergeten dat de naam van de missie gewoon in de titel stond. :puh:

Nu even nog enigsinds deze post nog zinvol proberen te maken:

Ben je al in Alderney geweest. Misschien zie je hem pas als je hiernaartoe gaat. Anders zou ik het ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde een keer iets over een huis met een laptop enzo of was dit nep?

Dit is niet nep. ;) In je standaard huis in Algonquin is er een laptop met internetverbinding te vinden! Dus als je geen klein fortuin ($1!!!) wilt uitgeven aan het Tw@t internetcafé of te lui bent een hele reis er naartoe te maken, dan kan je gewoon in je savehouse even internetten. :D

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in mijn kledingkast gekeken en toen bij tops gekeken maar ik zie de lsd suit niet :N

terwijl ik het spel al heb uitgespeelt. iemand een idee ???

Probeer dan ene shirt ofzo te selecteren :)

Ik kan hem gewoon selecteren.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...