KJF Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik vind de eerste versie mooier, dat zwart wit maakt het geheel veel saaier en komen de effecten niet goed uit. Ik vind je render goed ingeblend en je hebt hem goed geplaatst. Je hebt mooi gebruik gemaakt van C4D's. Alleen mis ik nog een border en tekst. 8.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik vind de eerste versie mooier, dat zwart wit maakt het geheel veel saaier en komen de effecten niet goed uit.Ik vind je render goed ingeblend en je hebt hem goed geplaatst. Je hebt mooi gebruik gemaakt van C4D's. Alleen mis ik nog een border en tekst. 8.5/10 Bedankt Maar ik heb een hekel aan borders en ik ben heel slecht met tekst plaatsen. Meer rate's en comments? Reageren
KJF Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik vind de eerste versie mooier, dat zwart wit maakt het geheel veel saaier en komen de effecten niet goed uit.Ik vind je render goed ingeblend en je hebt hem goed geplaatst. Je hebt mooi gebruik gemaakt van C4D's. Alleen mis ik nog een border en tekst. 8.5/10 Bedankt Maar ik heb een hekel aan borders en ik ben heel slecht met tekst plaatsen. Meer rate's en comments? Als je moeite hebt met tekst, kan je vragen of iemand die goed in tekst is, er wat mee kan, en dan word het een collab ;P Reageren
Traser Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 This is our church, the church of the darkside. - Dozer Church of the dark side. (hadstyle(H)) Sig is nice, maar beetje te chaotish:p.. en te kleine size .. 8+ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.