Miek Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Dit is m'n allereerste sig met Photobucket! De effecten heb ik met Photobucket gedaan,Niko op de motor uitgeknipt in Paint,mooi aangevultmet zwart en Neon voor de achtergrond als effect.Net even het Pricedown lettertype gedownload en gebruikt.Daarna effecten rondom .Ik hoop dat jullie hem mooi vinden! Sig: Avatar: Rate's & Comments MVG, Miek Bewerkt: 8 juni 2008 door Miek Reageren
RS-modder Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je moet gewoon geduld hebben miek. Ik vind dat je betere kleuren had moeten gebruiken grijs en bruin past niet goed bij elkaar. Door je witte letters op een witte achtergrond kan je het ook niet goed lezen. Maar voor de eerste keer heb je het goed gedaan. je krijgt van mij een 7- Reageren
Miek Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Bedankt Zo'n dubbelpost heeft voordelen: Een snelle reactie van iemand . >>> Door Dizzee: Dat is waar, alleen geld er de volgende regel in dit forum: Reageren of reageerd er bijna niemand op je topic, bumb je topic dan pas na 1 dag, dus niet na een paar uur. Geduld wordt wel op prijs gesteld.. Volgende keer op letten, ok? <<< Reageren
KJF Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig. Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Reageren
Miek Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Reageren
KJF Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Geen idee, ik werk met Photoshop, en nog een Edit aan mijn vorige post: Ik zou dit niet een professionele sig willen noemen. zelfs ik heb die status nog niet bereikt. Reageren
Miek Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Geen idee, ik werk met Photoshop, en nog een Edit aan mijn vorige post: Ik zou dit niet een professionele sig willen noemen. zelfs ik heb die status nog niet bereikt. Ik weet het... Kent iemand een proffesioneel progrmamma die gratis is? Ik was gwoon ff te enthousiaist. Reageren
.Phobia Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 download de trail van photoshop gewoon effe. en kijk wat je er mee kan doen, als je het leuk vind, kan je smeken bij je moedertje lief of ze het wil betalen =P Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Download GIMP, die is bijna hetzelfde als photoshop. Die is namelijk gratis. Reageren
Miek Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Een link zou handig zijn . Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Een link zou handig zijn . http://www.gimp.org/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.