x_Nadieh Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Als ik San Andreas Wil installeren kijg ik een error: (Feature Transfer Error) Gegevensfout Cyclische Redundantiecontrole. Ik heb een Virtuelen computer op me computer ( xD ), maar me broer niet en bij hem geeft tie ook de zelfde error. Dus daar ken het niet aan liggen Kan deze Fout Nog Verholpen worden? -xxx- Nadieh Bewerkt: 8 juni 2008 door x_Nadieh Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 'T Lijkt erop alsof de DVD van SA teveel beschadigt is waardoor je 'm niet meer kan installeren. Het zou kunnen dat je 'm wel kan spelen als je 'm al geïnstalleerd hebt. Als het kan probeer het spel dan van een vriend/vriendin te lenen om 'm te installeren. Er schijnen ook bedrijven te zijn die de disk kunnen oppoetsen om eventuele beschadigingen ongedaan te maken, maar dat is geen 100% garantie. Voor zo'n €15 heb je ook een nieuw exemplaar. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.