Mr.Yo Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Ze hebben het ook geprobeerd te verbieden in de jaren 90 toen Tupac wat cd's had uitgebracht. Zoals je het ook op beelden ziet dat ze dan de cd's van Tupac gaan vernielen omdat de cd's te grof zijn. Ik vind dat iedereen er recht op heeft om naar allerlei genre muziek te luisteren. Bewerkt: 9 april 2005 door tigran Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Ze hebben het ook geprobeerd te verbieden in de jaren 90 toen Tupacwat cd's had uitgebracht. Zoals je het ook op beelden ziet dat ze dan de cd's van Tupac gaan vernielen omdat de cd's te grof zijn. Ik vind dat iedereen er recht op heeft om naar allerlei genre muziek te luisteren. ja dat vind ik nou ook en ook die onzin van ander muziekstijlen hate dat is zo wack k bedoel respecteer ieders muziek keuze of hush gewoon Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Ze hebben het ook geprobeerd te verbieden in de jaren 90 toen Tupacwat cd's had uitgebracht. Zoals je het ook op beelden ziet dat ze dan de cd's van Tupac gaan vernielen omdat de cd's te grof zijn. Ik vind dat iedereen er recht op heeft om naar allerlei genre muziek te luisteren. De vroegere gouverneur heeft dat verboden maar het heeft toch niks geholpen :lol: Reageren
Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 als ze het verbieden dan luisteren/maken alleen maar meer mensen gangesterrap, om de kick..... THE GAME RULEZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.