gtaa Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Post hier je meest gewreckte auto die je hebt gezien . Via de car-cannon bug, kan je je car heel wat schade toedoen . Ik post mijnes straks. Veel succes met je auto's wrecken. Edit: Bewerkt: 8 juni 2008 door gtaa Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je kunt ook van de Elevated Highway vallen. Gaat ook veel kapot. Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Als je netjes op elke plek van de auto met een knuppel slaat kom je een heel eind. Daarna doorzeef je hem nog even met kogels en stopt nog net voordat hij ontploft. Reageren
gtaa Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je kunt ook van de Elevated Highway vallen. Gaat ook veel kapot. Waar is dat op de kaart? Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je kunt ook van de Elevated Highway vallen. Gaat ook veel kapot. Waar is dat op de kaart? Die wegen vind je door heel Alderney heen. In het Nederlands noem je het een verhoogde snelweg. Reageren
gtaa Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je kunt ook van de Elevated Highway vallen. Gaat ook veel kapot. Waar is dat op de kaart? Die wegen vind je door heel Alderney heen. In het Nederlands noem je het een verhoogde snelweg. Welk eiland? Edit: Screens toegevoegt. Reageren
Iscariah Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Leuk topic! Ik ga straks m'n best eens doen om een auto tot een Sprunkblikje te vouwen. Eens kijken hoe ver ik kom... Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Je kunt ook van de Elevated Highway vallen. Gaat ook veel kapot. Waar is dat op de kaart? Het bolletje geeft aan waar het gat is. Je kunt er vol gas van af of je kunt je ervan laten vallen. Allebij geven bijna maximale schade (het is tevens een stuntjump dus als je er goed met vol gas eraf gaat dan ben je ook dichter bij de 100%). http://snapmap.wikigta.org/index.php?332,329 Bewerkt: 8 juni 2008 door GTAGijsso Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Hoe werkt de cannon car bug? Ik wil ook autos slopen ! Reageren
gtaa Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je kunt ook van de Elevated Highway vallen. Gaat ook veel kapot. Waar is dat op de kaart? Het bolletje geeft aan waar het gat is. Je kunt er vol gas van af of je kunt je ervan laten vallen. Allebij geven bijna maximale schade (het is tevens een stuntjump dus als je er goed met vol gas eraf gaat dan ben je ook dichter bij de 100%). http://snapmap.wikigta.org/index.php?332,329 Sorry, maar ik kan het echt niet vinden :S.. Welk gat? Reageren
Biocount Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Hoe werkt de cannon car bug? Ik wil ook autos slopen ! Astu (zelf gemaakt) Reageren
Limitbreak Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 je moet eens proberen een cavalcade tegen een muur aanzetten en dan er de hele tijd met een bus tegen aan rijden... na een tijdje is ie de helft kleiner k heb helaas geen screens maar je moet het echt eens proberen Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 je moet eens proberen een cavalcade tegen een muur aanzetten en dan er de hele tijd met een bus tegen aan rijden... na een tijdje is ie de helft kleiner k heb helaas geen screens maar je moet het echt eens proberen Ik wilde net gaan zeggen, zet een auto naar keuze met de zijkant tegen een puntje van een vangrail (waar er dus 2 bij elkaar komen), pak een brandweerauto en ga er tegenaan rammen, kan je heel wat mee bereiken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.