lucasso Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 even oftopic zou die car cannon een bug zijn? Reageren
Adren4Line Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik had eerst nog een veel betere maar toen ik foto wou maken werd ik afgeschoten door politie Reageren
gtaa Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik had eerst nog een veel betere maar toen ik foto wou maken werd ik afgeschoten door politie Nice . Kan niet eens meer zien welke auto die laatste is Nieuw concept? Check m'n screens in de openings post, veeeel mooier als het orginele concept . Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) hey ik heb er 3 heel mooi bewerkt die eerste weet ik niet:P maar dat ding is nu 2 ker zo smal die 2de was volgens mij een voodoo maar is ook niet veel meer van over wou hem erger maken maar ik reet tegen een lantaarnpaal aan en dat ding vloog in de fik de 3de is nu een strandbuggy en offtopic nee de canoncar is geen bug maar een glitch Bewerkt: 11 juni 2008 door HoutwormNL Reageren
Adren4Line Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) @Gtaa, die laatste was een Solair EDIT: Ben weer even bezig geweest Stretch Moonbeam Esperanto Bewerkt: 11 juni 2008 door Adren4Line Reageren
gtaa Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Haha, die moonbeam is nog het mooist xD. Ik wil ook weer GTA doen, maar m'n pa zit het EK te kijken Bewerkt: 11 juni 2008 door gtaa Reageren
1974 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Haha, die moonbeam is nog het mooist xD.Ik wil ook weer GTA doen, maar m'n pa zit het EK te kijken Dat is vervelend,mijn vader ookOntopic:ik post later ook nog meer plaatjes . Reageren
denven Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Bji deze viel ik op een andere auto op de linkervoorkant , wat ook duidelijk te zien is Reageren
lucasso Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) ik vond deze ook wel mooi geworden een versie die verlaagd is en een versie die verhoogd is Bewerkt: 12 juni 2008 door lucasso Reageren
grizlynator Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 toch nog even naar de carwash voor de foto lol Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Offtopic, maar ik moet even mijn waardering uitspreken! Zeer leuk topic dit, helemaal geweldig! Ik ben zelf nog niet zo'n screenshot maker, maar misschien moe ik er toch ook maar eens aan beginnen! Goed bezig mensen! Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe jij, je auto zo zwaar naar de klote krijgt? mss ligt het eraan dat ik niet zo vaak bots maar die autos van mij geen alleen de lichten uit enz. Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe jij, je auto zo zwaar naar de klote krijgt?mss ligt het eraan dat ik niet zo vaak bots maar die autos van mij geen alleen de lichten uit enz. Probeer eens te zoeken naar een brandweerwagen, en pak dan de dichtsbijzijnde auto en zet hem in de buurt van een muur/onbreekbaar paaltje/boom/enz ga dan met je brandweerwagen met hoge snelheid ertegenaan, kan zowel van voor-achter kant, als zijkanten, zorg dus dat de auto gesandwiched word en dus nergens heen kan, dan kan je vrij makkelijk zulke creaties bereiken. Reageren
grizlynator Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe jij, je auto zo zwaar naar de klote krijgt?mss ligt het eraan dat ik niet zo vaak bots maar die autos van mij geen alleen de lichten uit enz. Probeer eens te zoeken naar een brandweerwagen, en pak dan de dichtsbijzijnde auto en zet hem in de buurt van een muur/onbreekbaar paaltje/boom/enz ga dan met je brandweerwagen met hoge snelheid ertegenaan, kan zowel van voor-achter kant, als zijkanten, zorg dus dat de auto gesandwiched word en dus nergens heen kan, dan kan je vrij makkelijk zulke creaties bereiken. of van bruggen rijden en jumps op de zijkant nemen dat je op de grond paar keren over je dak kan rollen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.