Jump to content

Post hier je meest gewreckte auto die je hebt gezien/gemaakt.


gtaa

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gtaa

    10

  • 1974

    9

  • denven

    8

  • Wienish

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-73723-1213194715.jpg

post-73723-1213194706.jpg

Ik had eerst nog een veel betere maar toen ik foto wou maken werd ik afgeschoten door politie :duh:

Nice :puh:.

Kan niet eens meer zien welke auto die laatste is :tu:

Nieuw concept? :puh:

Check m'n screens in de openings post, veeeel mooier als het orginele concept :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb er 3 heel mooi bewerkt die eerste weet ik niet:P maar dat ding is nu 2 ker zo smal

die 2de was volgens mij een voodoo maar is ook niet veel meer van over wou hem erger maken maar ik reet tegen een lantaarnpaal aan en dat ding vloog in de fik

de 3de is nu een strandbuggy

en offtopic nee de canoncar is geen bug maar een glitch

Bewerkt: door HoutwormNL
Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic, maar ik moet even mijn waardering uitspreken!

Zeer leuk topic dit, helemaal geweldig! :tu: Ik ben zelf nog niet zo'n screenshot maker, maar misschien moe ik er toch ook maar eens aan beginnen! Goed bezig mensen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij uitleggen hoe jij, je auto zo zwaar naar de klote krijgt?

mss ligt het eraan dat ik niet zo vaak bots maar die autos van mij geen alleen de lichten uit enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij uitleggen hoe jij, je auto zo zwaar naar de klote krijgt?

mss ligt het eraan dat ik niet zo vaak bots maar die autos van mij geen alleen de lichten uit enz.

Probeer eens te zoeken naar een brandweerwagen, en pak dan de dichtsbijzijnde auto en zet hem in de buurt van een muur/onbreekbaar paaltje/boom/enz ga dan met je brandweerwagen met hoge snelheid ertegenaan, kan zowel van voor-achter kant, als zijkanten, zorg dus dat de auto gesandwiched word en dus nergens heen kan, dan kan je vrij makkelijk zulke creaties bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij uitleggen hoe jij, je auto zo zwaar naar de klote krijgt?

mss ligt het eraan dat ik niet zo vaak bots maar die autos van mij geen alleen de lichten uit enz.

Probeer eens te zoeken naar een brandweerwagen, en pak dan de dichtsbijzijnde auto en zet hem in de buurt van een muur/onbreekbaar paaltje/boom/enz ga dan met je brandweerwagen met hoge snelheid ertegenaan, kan zowel van voor-achter kant, als zijkanten, zorg dus dat de auto gesandwiched word en dus nergens heen kan, dan kan je vrij makkelijk zulke creaties bereiken.

of van bruggen rijden en jumps op de zijkant nemen dat je op de grond paar keren over je dak kan rollen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...